
Przemysław Ziurkowski odpowiada za sprzedaż reklam w TIME SA i negocjacje korporacyjne w Grupie ZPR Media
Informacja Prasowa - 06.10.2017
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/10/Zrzut-ekranu-2017-10-06-o-07.34.09.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/10/Zrzut-ekranu-2017-10-06-o-07.34.09.png"
Przemysław Ziurkowski odpowiada za sprzedaż reklam w TIME SA i negocjacje korporacyjne w Grupie ZPR Media
Przemysław Ziurkowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółce TIME SA i zarządza pionem sprzedaży radiowej w Grupie ZPR Media. Pozostaje również dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Grupy.
Wraz z objęciem nowego stanowiska Przemysław Ziurkowski nadzoruje zarówno dział sprzedaży agencyjnej, jak i krajowej. Dyrektorem sprzedaży bezpośredniej (zespoły handlowe w 39 miastach) jest nadal Jarosław Krysiak.
Przemysław Ziurkowski związany jest z Grupą ZPR Media od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni również funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w TIME SA, odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami.
W latach 2002-2009 pracował w dziale handlowym Grupy Radiowej Agory, gdzie był dyrektorem ds. klientów strategicznych. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom oraz firmą CR Media Consulting.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
