Prowadzi firmę budowlaną na pełnych obrotach. Najpierw zbudowała swoją pozycję, a teraz bierze udział w dużej kampanii reklamowej

Informacja Prasowa - 21.11.2017
91

Prowadzi firmę budowlaną na pełnych obrotach. Najpierw zbudowała swoją pozycję, a teraz bierze udział w dużej kampanii reklamowej

Wychowana w domu, w którym prace budowlane były codziennością, Anna Radgowska wraz ze swoim bratem Jarosławem od dzieciństwa miała okazję obserwować funkcjonowanie firmy zajmującej się instalacjami wodnymi. Tworzone od 2006 roku przez rodzeństwo przedsiębiorstwo JR-SANBUD wyrasta z tradycji rodzinnych i dzięki stosowaniu nowoczesnej technologii bezwykopowej, która nie narusza nawierzchni, szybko zdobyło klientów. Dziś Annę możemy oglądać w najnowszej kampanii reklamowej sieci T-Mobile.

Jarosław i Anna od lat obserwowali polski rynek budowlany, dzięki czemu szybko zauważyli niesłabnące zapotrzebowanie na specjalistyczne usługi budowy i naprawy sieci wodno-kanalizacyjnych. Postanowili więc spróbować własnych sił na polu biznesowym. Tak powstało przedsiębiorstwo JR-SANBUD, które – podobnie jak firma rodziców – zajmuje się instalacjami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii Anna i Jarosław realizują projekty, ograniczając konieczność wykonywania wykopów.

– Naszą mocną stroną jest możliwość zakładania instalacji metodą bezwykopową, co oznacza, że sieci wodno-kanalizacyjne budujemy, nie naruszając nawierzchni, za pomocą wiertnicy horyzontalnej. To świetne rozwiązanie dla inwestorów, bo minimalizuje lub całkowicie likwiduje potrzebę prowadzenia prac naziemnych. Poza tym naszym wyróżnikiem jest kompleksowe podejście do inwestycji, którą zajmujemy się od początku do końca – tłumaczy Anna Radgowska.

Na pytanie, czy przedsiębiorstwo JR-SANBUD nie stanowi konkurencji dla firmy rodziców, Anna odpowiada, że zlecenia nieraz realizują zespołowo, łącząc wiedzę, umiejętności i doświadczenie każdego członka rodziny. Ciężką pracą, rzetelnością i zaangażowaniem udało im się więc szybko osiągnąć sukces.

Nowoczesna firma stworzona z tradycji

Choć rodzeństwo wykorzystuje w swojej pracy nowoczesne technologie, Anna podkreśla, że kluczowa dla sukcesu przedsiębiorstwa jest jego historia. Firma rodziców powstała w 1993 roku, dlatego całe dzieciństwo Anny i Jarosława wiązało się z obserwacją prac budowlanych.

– Nasz świat kręcił się wokół budowy, wybór podobnej ścieżki rozwoju był więc oczywisty i nieunikniony. Mimo to jakiś czas szukałam jeszcze swojego miejsca, skończyłam inżynierię produkcji i pracowałam w różnych sektorach, w tym w handlu i bankowości, ale jednostajna, odtwórcza praca od 9 do 17 była dla mnie zbyt monotonna. Mój brat pomagał wtedy rodzicom w biznesie, zdobywając w ten sposób cenne doświadczenie. Gdy w 2006 roku otworzył firmę JR-SANBUD, zdecydowałam się do niego przyłączyć. Zrobiłam drugie studia kierunkowe i od tego czasu pracujemy zespołowo, niejednokrotnie realizując poszczególne projekty całą rodziną. Można wiec powiedzieć, że bez firmy naszych rodziców nie byłoby dziś także JR-SANBUD – mówi Anna.

Od biznesu na pełnych obrotach do kampanii reklamowej

JR-SANBUD jest klientem biznesowym T-Mobile. Dostęp do nielimitowanego internetu niezależnie od lokalizacji oraz dobry zasięg pozwalający na rozmowy, nawet gdy Anna i Jarosław znajdują się poza biurem na budowie, to narzędzia, które stanowią dla nich realną pomoc w sprawnym prowadzeniu firmy na co dzień. Gdy Anna otrzymała propozycję udziału w reklamie T-Mobile, nie wahała się więc pokazać w spocie partnera biznesowego.

Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” przedstawia prawdziwych przedsiębiorców korzystających z oferty operatora, którzy w oparciu o jego usługi tworzą swoje firmy, realizują codzienne zadania służbowe, kontaktują się z klientami i promują swoją działalność w sieci. A wszystko to na przejrzystych zasadach, dzięki czemu pracownicy nie muszą zastanawiać się nad ograniczeniami związanymi z ofertą. Anna została twarzą kampanii i możemy ją oglądać na bilbordach w całej Polsce.

Czy za sprawą reklamy widok kobiety w branży budowlanej będzie budził mniejsze zdziwienie? Według Anny sytuacja nie jest zła – kiedy odwiedza plac budowy, zdarza się wprawdzie, że dostrzega niepokój w oczach pracowników, nigdy jednak nie spotkała się z żadnym komentarzem świadczącym o dyskryminacji. Niepewność mężczyzn szybko znika, gdy widzą wiedzę wyniesioną przez Annę z domu rodzinnego i studiów kierunkowych oraz wieloletnie doświadczenie zdobyte w codziennej pracy biznesowej.

JR-SANBUD rozwija się bez limitów

Dziś, gdy Annę Radgowską możemy oglądać na ekranach i bilbordach, przedsiębiorstwo sukcesywnie powiększa swój zasób maszyn budowlanych.

– Inwestujemy przede wszystkim w nowe koparki, które pozwolą nam realizować wykopy na większych głębokościach. Jesteśmy jednym z nielicznych wykonawców na Mazowszu posiadających taki sprzęt, dzięki czemu często to my otrzymujemy zadania specjalne, wymagające zaawansowanych technologii – tłumaczy Anna.

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...