Promocje z okazji Black Week na pakiety subskrypcyjne TOK FM i Wyborcza.pl! 

Informacja Prasowa - 20.11.2023
300

Black Week na dobre zagościł na polskim rynku

Black Week na dobre zagościł na polskim rynku, a w tegorocznej edycji biorą udział również marki z Grupy Agora – TOK FM i Wyborcza.pl, które na ten tydzień przygotowały specjalną ofertę promocyjną. 

 Pakiety TOK FM Premium są dostępne aż 60% taniej niż w regularnej cenie. To największa obniżka cen w roku z okazji Black Friday. Subskrybenci TOK FM Premium mogą na stronie tokfm.pl i w aplikacji mobilnej słuchać audycji radiowych TOK FM, serii podcastowych tworzonych tylko dla subskrybentów, podcastów partnerskich oraz gościnnych. TOK FM Premium oferuje również radio TOK FM bez reklam – Radio TOK+Muzyka.

Więcej informacji na temat oferty można znaleźć tutaj.  

 – TOK FM Premium zapewnia nieustanny dostęp do rzetelnych informacji, wiarygodnych opinii i wysokiej jakości wywiadów. Poprzez tak wysoką zniżkę, chcemy dać możliwość korzystania z audycji Radia TOK FM oraz podcastów każdej zainteresowanej osobie. To świetna okazja, żeby wypróbować naszą usługę i przekonać się, że warto ją posiadać – mówi Krystyna Libicka, szefowa działu subskrypcji TOK FM.  

 Atrakcyjną ceną zachęca czytelników i czytelniczki do wykupienia subskrypcji cyfrowej również Wyborcza.pl. Dla osób, które jeszcze nigdy nie prenumerowały “Wyborczej”, przygotowana została specjalna oferta – cały rok za jedyne 179 zł lub 4 pierwsze tygodnie czytania za 1 zł.

Więcej informacji o ofercie: Prenumerata.wyborcza.pl.  

– Okres Black Friday od lat cieszy się dużym zainteresowaniem naszych czytelniczek i czytelników. W tym czasie przyjmujemy do naszej społeczności wiele zupełnie nowych osób, jak również obserwujemy zwiększone zainteresowanie rocznymi pakietami subskrypcji, co nas bardzo cieszy, bo to dla nas wyraz największego zaufania ze strony czytelniczek i czytelników – mówi Maksymilian Salski, szef subskrypcji “Wyborczej”.

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...