Promocja konsumencka Michelin

Informacja Prasowa - 06.10.2020
144

Promocja konsumencka Michelin

Promocja konsumencka Michelin

Rozpoczyna się nowa akcja promocyjna marki Michelin adresowana tym razem do szerokiego grona użytkowników samochodów w czterech krajach europejskich. Osoby, które kupią komplet opon Michelin wybranych modeli/rozmiarów wraz z ich montażem, a następnie zarejestrują zakup na stronie promo.michelin.pl, otrzymają w nagrodę kartę przedpłaconą do wykorzystania na stacjach benzynowych akceptujących transakcje kartami Mastercard. Promocja obowiązuje od 01.10 do 31.12.2020 (lub do wyczerpania puli nagród). Szczegóły w regulaminie na stronie: promo.michelin.pl. Promocję konsumencką i informującą o niej kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska. Działania są prowadzone jednocześnie w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie.

„Dzięki sukcesom poprzednich akcji promocyjnych nabraliśmy rozpędu i tym razem proponujemy atrakcyjne rozwiązanie dla każdego, kto w najbliższym czasie zamierza zmienić opony na zimowe lub całoroczne, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo jazdy. Naszymi działaniami promujemy markę ale także przy okazji budujemy i wzmacniamy relacje z punktami sprzedaży i serwisami.” – powiedział Krzysztof Sadowski, Operational Marketing Manager B2C w Michelin Polska S.A., i dodał: „Podobne działania realizujemy z sukcesem we współpracy z agencją Publicis Worldwide Polska od kliku lat. Korzystając z fachowej wiedzy i kompetencji agencji dostosowujemy ich formułę do dynamiki rynku.”

„Obecna akcja to już czwarte tego typu przedsięwzięcie realizowane przez nas dla Michelin w ciągu minionych dwóch lat. Ubiegłoroczna edycja promocji konsumenckiej cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że w tym roku wracamy do szerokiego grona konsumentów z koncepcją udoskonaloną o zebrane w ciągu roku doświadczenia. Istotne znaczenie ma tutaj skala działania. Po raz kolejny w tym roku mamy możliwość wykazania się kompetencjami komunikacyjnymi oraz dodatkowo tymi związanymi z organizacją dużego przedsięwzięcia na czterech różnych rynkach, pracując dla dużego, międzynarodowego i prestiżowego klienta.” – powiedziała Agnieszka Dębicka, Account Supervisor Publicis Worldwide Polska.

Przy przygotowaniu całej akcji do zadań agencji należało m.in. stworzenie platformy WWW z formularzem rejestracji, opracowanie Key Visuala oraz materiałów promocyjnych dla punktów sprzedaży (POS) a także realizacja komunikacji display, mailingów oraz wypracowanie regulaminów akcji. Dodatkowo Publicis Worldwide Polska odpowiadała za kompleksową obsługę akcji w zakresie jej rozliczenia, back-office, bieżącej obsługi zgłoszeń, kontaktu z przedstawicielami Michelin oraz podwykonawcami.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...