Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji

Informacja Prasowa - 07.07.2017
294

Promedica24 z kampanią reklamową w telewizjiPromedica24 z kampanią reklamową w telewizji

W poniedziałek 10 lipca w TV pojawią się spoty najnowszej kampanii reklamowej Promedica24. Lider rynku usług opiekuńczych chce zachęcić do spróbowania swoich sił w zawodzie opiekunki seniorów.

Promedica24 startuje 10 lipca z kampanią reklamową w TV o charakterze wizerunkowo – rekrutacyjnym. Głównym celem kampanii jest pokazanie benefitów zawodu opiekunki osoby starszej. Grupą docelową kampanii są niepracujące kobiety w wieku 35-39 lat, dla których praca opiekunki może być okazją do aktywizacji zawodowej i wsparcia domowego budżetu. Kampania podkreśla również dodatkowy bonus casino pieniężny, jaki można uzyskać w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie trwania kampanii. Spot TV emitowany będzie w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu w Promedica24 podkreśla, że to jedna z większych kampanii reklamowych firmy w ostatnim czasie: „Jesteśmy liderem rynku usług opiekuńczych, zresztą nie tylko w Polsce. A ponieważ wakacje to tradycyjny okres poszukiwania zajęć zarobkowych, to chcemy pokazać alternatywę w postaci opieki nad osobą starszą. To praca w pełni legalna, a chociaż ciężka, to na pewno dobrze płatna. Paniom, które do nas się zgłoszą, oferujemy dodatkowy bonus casino pieniężny w wysokości 100 EUR. Przy okazji, pokazując jak wygląda opieka nad seniorem, chcemy odczarować zawód opiekuna i pokazać, że pełni on ważną rolę społeczną.”

Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope). Kampania będzie wspierana licznymi działaniami w Internecie, za które odpowiada agencja Cube Group. Kampania potrwa od 10 lipca.

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...