Projekt „Sales Leader”

Redakcja PR - 26.11.2018
216

Webinary dla specjalistów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta

Webinary na dobre zagościły w polskiej rzeczywistości biznesowej. Trudno się temu dziwić. Możliwość spotkania za pomocą sieci z ekspertami z branży to zdobywanie wiedzy w stosunkowo prosty i wygodny sposób.

Webinar to słowo będące zlepkiem dwóch innych, zaczerpniętych z angielskiego, wyrazów, web – sieć i seminar – seminarium (stąd często używa się także spolszczonego zwrotu webinarium). Jak sama nazwa wskazuje, jest to zatem rodzaj wirtualnego seminarium, w którym używa się technologii webcast w celu komunikacji między prowadzącym a odbiorcami.

Prowadzenie takiego spotkania wymaga więc odpowiednich narzędzi. Do najważniejszych wytycznych zaliczyć można:

  • kamerę internetową
  • transmisję głosu: internetowe łącze telefoniczne VoIP lub telekonferencja
  • dobry program do wyświetlania prezentacji
  • możliwość udostępniania plików

Istnieją również bardziej zaawansowane narzędzia, lecz te można wymienić jako bazowe, dzięki czemu, jak widzimy, webinaria nie potrzebują także dużych nakładów finansowych, stąd udział w nich jest zazwyczaj bezpłatny.

 

 

Dzięki temu webinary na dobre zagościły w biznesie, gdzie są używane w celach edukacyjnych i marketingowych. Bezpłatne spotkania z ekspertami za pośrednictwem Internetu to prawdziwa gratka dla chcących poszerzać swoją wiedzę specjalistów.

W odpowiedzi na ten trend powstał także projekt „Sales Leader”, oferujący bezpłatne webinaria i warsztaty dla osób z marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Patronat nad projektem objęła firma Focus Telecom, która może być niektórym znana z eventów o nazwie „Śniadanie w Chmurze”.

„Idea SalesLeader.pl jest prosta i jest ona pochodną zasad, które zawsze wyznawałem i wyznaję nadal – wiedzą trzeba się dzielić” – mówi Jarosław Tabor, autor projektu. – „Taką zasadę wyznajemy również w Focus Telecom, w którym już od 3 lat na Śniadaniach w Chmurze eksperci dzielą się swoją wiedzą. Teraz chcemy przenieść tę ideę w sferę wirtualną i tym samym dotrzeć do większej liczby osób”.

Tabor dokłada wszelkich starań, by jego webinary były prowadzone w sposób merytoryczny, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków. Może o to zadbać, gdyż sam jest marketingowym ekspertem. Posiadając 7 lat doświadczenia w performance marketingu, głównie w branży B2B jest w stanie dzielić się solidną dawką wiedzy.

Ponadto w projekcie wezmą także udział eksperci od obsługi Klienta i sprzedaży z firmy Focus Telecom oraz inni partnerzy jak np. specjaliści z Call Center House lub Agencji Setugo.

To jednak nie wszystko. Projekt „Sales Leader” zakłada, że każdy może stać się współprowadzącym webinarium, co ma z niego uczynić platformę wymiany informacji między specjalistami z branży.

„Ludzi edukujących w zakresie marketingu internetowego czy też sprzedaży jest mnóstwo” – uznaje Tabor. – „Odbyła się już pewnie niezliczona liczba webinariów i szkoleń – płatnych i bezpłatnych, a doświadczeni i nowi przedsiębiorcy nadal popełniają te same błędy. Nie ma nic nowego w powtarzaniu idei »człowiek uczy się całe życie«”.

Dlatego autor projektu chce się wyróżnić ujmując sprawę jako kompleksowy proces sprzedaży – od sposobów pozyskiwania leadów, przez sprzedaż usług a skończywszy na obsłudze Klienta. Sama wiedza ma być zaś dystrybuowana na zróżnicowanym poziomie zaawansowania – od informacji powszechnie dostępnych (a często zapomnianych) po webinaria poruszające konkretne problemy w tym skomplikowanym i niekończącym się procesie, jakim jest sprzedaż.

Na webinaria można rejestrować się poprzez stronę salesleader.pl

W najbliższym czasie dostępne są następujące wydarzenia:

  • 27 listopada 2018, godz. 11.00 – Jak w 15 min przygotować narzędzie do prospectingu (generowania leadów)?
  • 28 listopada 2018, godz. 10.00 – Callback SiteCall jako narzędzie przyspieszające rekrutację?
  • 28 listopada 2018, godz. 13.30 – Strategie generowania leadów w “trudnych” branżach B2B

Comments

comments

216
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...