Projekt modowo-lifestylowy Mea Group nominowany do German Design Award 2019

Informacja Prasowa - 08.08.2018
95

Projekt modowo-lifestylowy Mea Group nominowany do German Design Award 2019

Flesz Fashion Night Autumn Glow – wydarzenie według konceptu kreatywnego Mea Group, zrealizowane z użyciem działających na zmysły rozwiązań – zdobyło nominację komitetu ekspertów German Design Council do udziału w konkursie German Design Award 2019. Polskie wydarzenie modowo-lifestylowe będzie konkurować z najlepszymi europejskimi eventami, kongresami, seminariami, premierami produktów, czy koncertami w kategorii konkursowej ‘Event’.

German Design Award

Udział w konkursie German Design Award jest możliwy jedynie po uzyskaniu nominacji międzynarodowego jury, które do finału kwalifikuje tylko kreujące trendy, innowacyjne i niepowtarzalne projekty z obszaru szeroko rozumianego projektowania komunikacji (communications design). W sierpniu jury wskaże finalistów w 22 kategoriach, począwszy od Architektury, Sztuk audiowizualnych, poprzez Publikacje online, Corporate identity, a na Zintegrowanych kampaniach reklamowych i Typografii skończywszy. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w lutym 2019 r. we Frankfurcie podczas targów Ambiente 2019.

Flesz Fashion Night 2017 Autumn Glow miał charakter jesiennego spaceru, na który składały się kolekcje najlepszych polskich projektantów. Wykreowany został poprzez stworzone specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim goście eventu poczuli klimat jesieni. Mea Group wybrała rozwiązania, pozwalające na pokazanie w unikalny sposób każdej kolekcji, a równocześnie zachowanie spójności pokazu. Kreacje każdego projektanta wpisywały się w kolejne odsłony pełnej blasku jesieni.

„Flesz Fashion Night Autumn Glow zyskuje uznanie kolejnego – po jury EVENTEX 2018 – międzynarodowego gremium ekspertów. Nominacja naszego eventu w German Design Award pokazuje, że warto sięgać po niezwykłe, wysoce angażujące uczestników rozwiązania. FFN była niepowtarzalną historią w każdym wymiarze, m.in. dzięki oprawie wizualnej, muzycznej i scenograficznej” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group

Mea Group każdy event starannie kreuje, projektuje i realizuje, aby jak najlepiej wpisywał się w cele klienta, jego komunikację marketingową. W przypadku Flesz Fashion Night 2017 sukces nie byłby możliwy bez odważnego podejścia wydawnictwa Edipresse Polska – organizatora tego cyklicznego wydarzenia modowego” – dodają M. Kozicka i J. Nykowski.

W konkursie GERMAN DESIGH AWARD 2019 o miano najlepszych w Europie walczą projekty w 22 kategoriach: Architecture, Conceptional Architecture, Intertior Architecture, Retail Architecture, Event, Fair and Exhibition, Urban space and Infrastructure, Audiovisual, Interactive User Experience, Online publications, Web, Apps, Integrated campaigns and avertising, Packaging, Corporate Identity, Brand identity, Books and calendars, Editorial, Official documents, Signage and wayfinding, Posters, cards and photography oraz Typography.

Comments

comments

95
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...