Projekt Effie z nowym otwarciem – #EffieNaNoweCzasy

Informacja Prasowa - 14.05.2020
299

Projekt Effie z nowym otwarciem – #EffieNaNoweCzasy

Projekt Effie z nowym otwarciem – #EffieNaNoweCzasy

SAR postawił na zmianę strategii komunikacji konkursu, kończąc epokę 20-lecia i rozpoczynając nową.

Effie wspólnie z marketerami, agencjami komunikacyjnymi, mediami, niezależnymi konsultantami i instytutami badawczymi wypracowało przez lata standardy i benchmarki efektywności w komunikacji, tworząc obowiązującą na rynku „kulturę Effie”. Jak podkreśla Radek Miklaszewski z BBDO, współtwórca strategii:  #EffieNaNoweCzasy ma symboliczne znaczenie. Zakończyliśmy pewien etap, zrobiliśmy podsumowania, wyciągnęliśmy wnioski. Nowe czekające nas edycje, sytuacja, w której dzisiaj się znaleźliśmy zachęca do wypracowania nowego pozycjonowania i komunikacji konkursu.

I przyznaję, że jesteśmy w doskonałej sytuacji –  wspólnie jako środowisko komunikacji marketingowej przez lata wypracowaliśmy ponadczasowe wartości, które określają naszą kulturę. Mamy szczęście,
że pracujemy w tej właśnie branży, możemy otwarcie i z optymizmem mówić o markach i o sobie,
o efektach naszych prac. Codziennie jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, wykorzystujemy nowe technologie w komunikacji, chętnie dzielimy się wiedzą a niesie nas pozytywna energia, która pozwala nam cały czas zdobywać nowe.  I o tym jest komunikacja #EffieNaNoweCzasy 2020
.

Zeszłoroczny jubileusz konkursu był także inspiracją dla dyrektorów kreatywnych agencji Rememeber, odpowiadających za kreację do nowej narracji Effie. Nagle wybuchła globalna pandemia, która z dnia na dzień  wywróciła stolik na rynku. W trudnych czasach wraca się do korzeni, więc postanowiliśmy
z jednej strony zwrócić uwagę na to, że efektywność komunikacji marketingowej jest jeszcze ważniejsza w „nowych czasach”, a z drugiej strony otworzyć się na to, co nowe, świeże, wielobarwne.
– mówią Daniel Piecka i Piotr Zawałło z Rememeber. Ta wielobarwność ma swoje mocne odzwierciedlenie  w propozycjach Piecki i Zawałło. Widać w nich zdecydowane przejście od klasyki i elegancji,  do komunikacyjnego fusion, który towarzyszy nam dziś mocno w działaniach i komunikacji – łączymy dotychczasowe umiejętności i doświadczenia z zupełnie nowymi, pionierskimi i nieznanymi.

Za wsparcie mediowe 21. edycji konkursu odpowiada Wavemaker Jesteśmy świadomi, jak dynamicznie zmienia się rynek mediów i jak ogromny wpływ wywiera obecnie panująca sytuacja na świecie na podejmowane decyzje dosłownie każdego działu marketingu. Dlatego adresatem komunikacji digital polskiego Effie są nie tylko podmioty związane z konkursem od lat, ale również wszyscy marketerzy, którzy do tej pory mogli nie dostrzegać wynikających z udziału w konkursie korzyści. Wsparcie mediowe oparte jest przede wszystkim o social media, dzięki czemu precyzyjnie docieramy do potencjalnych uczestników wydarzenia. – komentują Karolina Krasuska, Katarzyna Czerwińska oraz Marcin Sokalski, którzy wraz z Arielem Kępką byli odpowiedzialni za przygotowanie strategii, planu mediowego i zakupu kampanii.

Materiały informacyjne do pobrania: https://awards.effie.pl/zgloszenia/

 

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...