Program Marcina Prokopa w Wirtualnej Polsce

Informacja Prasowa - 04.09.2019
64

Program Marcina Prokopa w Wirtualnej Polsce

Program Marcina Prokopa w Wirtualnej Polsce

 Na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski (m.in. WP Gwiazdy) można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa: „Z tymi co się znają”. Emisja drugiego sezonu w każdy piątek o godzinie 20:00. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro. W premierowym odcinku rozmowa z analityk trendów, Natalią Hatalską.

Gośćmi drugiego sezonu talk-show będą m.in. Kortez, Tomasz Majewski, Robert Więckiewicz, Lech Janerka, zespół The Dumplings i Michał Sadowski. W nowym sezonie powstanie 20 odcinków. Premiera w WP już w piątek, 6 września. Marcin Prokop porozmawia w nim z Natalią Hatalską.

„Z tymi co się znają” to talk-show Marcina Prokopa. Wyróżnia go swobodna atmosfera, aura historii, odkrywania tajemnic oraz oderwania od wielkomiejskiego zgiełku. Klimat i scenografię dla rozmów tworzą niezwykłe wnętrza i architektura Browaru Namysłów. Możemy zobaczyć unikalne w obecnych czasach, otwarte kadzie, w których powstają piwa marki Namysłów, jak również autentyczny średniowieczny zamek, który mieści się na terenie browaru.

Każdy odcinek to kilkunastominutowa esencja blisko dwugodzinnej, swobodnej, ale też treściwej rozmowy. Wybrałem gości, którzy mają coś do powiedzenia i których warto posłuchać, bo mówią nie tylko o sobie, lecz o tym, co osiągnęli i czym się zajmują, a przy tym potrafią zainspirować innych. Nawet nie jestem pewien, czy talk-show to trafna nazwa, bo show robimy niewiele, głównym naszym zamierzeniem jest rozmowa, wymiana myśli, często na poważne tematy, chociaż nie zawsze w poważny sposób – mówi Marcin Prokop.

Łącznie powstanie 20 odcinków drugiego sezonu programu. Emisja w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski. Wszystkie odcinki można obejrzeć również na kanale YouTube Browar Namysłów TV, gdzie znajduje się również 20 odcinków pierwszego sezonu. Producentem programu jest FM Aldentro, spółka z grupy kapitałowej ATM Grupa, która specjalizuje się w produkcjach branded content. Za emisję i strategię reklamową w ramach Wirtualnej Polski odpowiada WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Browar Namysłów szczyci się blisko 700 letnią tradycją warzenia piwa, co czyni go jednym z najstarszych browarów w Europie. Do dzisiaj w Namysłowie piwo fermentuje w otwartych kadziach. Piwo warzone w ten tradycyjny sposób znane jest z wyjątkowego smaku.

Comments

comments

64
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...