Program Ambasadorski Aion Banku z dwiema statuetkami w pierwszej edycji konkursu PR Wings!

Informacja Prasowa - 23.09.2021
156

Program Ambasadorski Aion Banku z dwiema statuetkami w pierwszej edycji konkursu PR Wings!

Program Ambasadorski Aion Banku z dwiema statuetkami w pierwszej edycji konkursu PR Wings!

17 września na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie wręczono statuetki PR Wings dla autorów najbardziej wyróżniających się projektów z zakresu public relations i komunikacji. Pierwszą nagrodę w dwóch kategoriach zdobył Program Ambasadorski Aion Banku. Projekt powstał na początku 2021 roku po to, by wspierać launch nowego, w pełni cyfrowego banku nad Wisłą. W ciągu 6 miesięcy zgromadził prawie 700 osób, którzy do dziś promują jego unikalną i rewolucyjną ofertę na polskim rynku.

W pierwszej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, wyłoniono zwycięzców w 12 kategoriach. Jego celem jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk w szeroko rozumianym obszarze PR. Zainteresowanie było bardzo duże, bowiem do rywalizacji zgłoszono aż 80 różnych projektów. 

  • Początkowe założenia Programu skupiały się na współpracy z 400 Ambasadorami. Jednak zainteresowanie uczestnictwem wzrosło i finalny zespół promujący nasze produkty liczy obecnie prawie 700. Nagrody PR Wings, które zdobyliśmy są ogromnym wyróżnieniem, ale również dowodem na to, że dobrze przemyślane i kompleksowe projekty są doceniane przez rynek. Po miesiącu od premiery Aion Bank już teraz może pochwalić się 10 tysiącami użytkowników i 500 mln PLN zebranymi na kontach oszczędnościowych – mówi Marta Zalewska, PR Owner Aion Banku.

Przemyślany dobór narzędzi

Podczas rekrutacji do Programu Ambasadorów Nowej Bankowości postawiono na angażowanie kandydatów poprzez wykorzystanie zróżnicowanych narzędzi: fanpage na Facebooku z edukacyjnymi i merytorycznymi materiałami, blog o tematyce finansowej, czy platformę porównującą konta bankowe. Głównym miejscem komunikacji do dziś jest specjalnie utworzona grupa na Facebooku, na której odbywają się transmisje live z przedstawicielami Aion Banku – m.in. szefem polskiego oddziału – Karolem Sadajem. O Ambasadorów zadbano również po rozpoczęciu programu – uruchomiono kanały do kontaktu w postaci telefonu i grupy na WhatsApp, dostępnej 24h/dobę.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...