Produkty dżemowe i powidła marki Herbapol promowane w programie Dzień Dobry TVN

Informacja Prasowa - 30.03.2020
226

Produkty dżemowe i powidła marki Herbapol promowane w programie Dzień Dobry TVN

Wartość polskiego rynku powideł i dżemów rośnie z roku na rok – na przestrzeni ostatnich dwóch lat jego wartość wzrosła z 432 mln zł do 439 mln zł[1]. Polacy lubią dodawać owocowe przetwory do różnych wyrobów kulinarnych, wzbogacając w ten sposób ich smak. Z kolei ulubionym owocem Polaków jest jabłko[2], dlatego – wychodząc naprzeciw potrzebom i preferencjom konsumentów – marka Herbapol wprowadziła na rynek Dżem Jabłkowy z polskich owoców. Inspiracjedo wykorzystania tego przysmaku, a także innych produktów dżemowych marki wyprodukowanych z polskich owoców, będzie można oglądać w najbliższych odcinkach programu Dzień Dobry TVN.

Nowy Dżem Jabłkowy to jeden z 15 owocowych przetworów, jakie znajdują się w ofercie marki Herbapol. Produkt o obniżonej zawartości cukru zawiera 100% jabłek z mazowieckich sadów, a w jego składzie nie znajdziemy gumy guar. Oprócz niego, w ofercie marki dostępny jest m.in. Dżem Truskawkowy zawierający wyłącznie polskie truskawki, Dżem Wiśniowy produkowany z certyfikowanej odmiany wiśni nadwiślanki, a także Powidła Węgierkowe przyrządzone z najlepszej jakości polskich śliwek węgierek. Podobnie jak w przypadku Dżemu Jabłkowego, również pozostałe produkty nie zawierają gumy guar i są o obniżonej zawartości cukru.

 

Dodanie tych produktów, powstałych z owoców pochodzących wyłącznie z Polski, do różnego rodzaju dań, uczyni z nich prawdziwie aromatyczną ucztę. Pomysły na wykorzystanie dżemów i powideł marki Herbapol w kuchni zostaną przedstawione w programie Dzień Dobry TVN 21 i 29 marca, a także 4 kwietnia. Sebastian Olma oraz Grzegorz Zawierucha pokażą, jak nietuzinkowo, innowacyjnie, a zarazem prosto i wygodnie można wykorzystać produkty dżemowe i powidła w kuchni codziennej, ale również podczas przygotowań potraw, które trafią na wielkanocny stół.

 

[1]W okresie skumulowanym luty 2018 – styczeń 2019 oraz w okresie skumulowanym luty 2019 – styczeń 2020. Źródło: Herbapol za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie II 2018 – I 2019 oraz II 2019 – I 2020 w kategoria: Dżemy.

[2]Źródło: ARC RYNEK I OPINIA, 2014

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...