Producent telefonów Nokia oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”

Informacja Prasowa - 05.03.2020
33

Producent telefonów Nokia oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”

HMD Global, producent telefonów Nokia, jest oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”. Zobaczymy w nim zarówno klasyczne telefony, jak i smartfony z pierwszym obsługującym technologię 5G urządzeniem Nokia na czele. Współpraca będzie częścią globalnej kampanii pod hasłem „Jedyny gadżet, którego potrzebujesz”, której gwiazdą będzie Lashana Lynch, filmowa Agentka Nomi.

Partnerstwo zostało ogłoszone na 2 tygodnie przed londyńską premierą nowych urządzeń Nokia. Już teraz wiemy jednak, że na ekranach kin zobaczymy m.in. urządzenie 5G i inne nowości, które zostaną zaprezentowane po raz pierwszy właśnie w stolicy Wielkiej Brytanii.

Agentka Nomi w spocie na Dzień Kobiet

Pierwszym akcentem kampanii „Jedyny gadżet, którego potrzebujesz” będzie spot reklamowy z Lashaną Lynch w roli głównej. Jego premierę zaplanowano na niedzielę 8 marca, w Międzynarodowy Dzień Kobiet. W 90-sekundowym filmie zobaczymy Agentkę Nomi, wykorzystującą jeden z jeszcze niezapowiedzianych smartfonów do walki ze złoczyńcami.

– Kiedy miałam 10 lat, dostałam pierwszy telefon komórkowy i była to Nokia 3210. Dla mnie to był prawdziwy smartfon lat 90. Możliwość zmieniania obudowy i przycisków, połączona z grą w „węża”, była rewolucją! Po tym, jak zobaczyłam ogromny postęp, który stał się udziałem smartfonów Nokia przez te lata, zagranie Nomi, pomagającej ukazać światu nowy smartfon tej ikonicznej marki, było ekscytujące –mówi Lashana Lynch.

Akcja spotu rozgrywa się na tle charakterystycznych londyńskich budowli, takich jak Katedra św. Pawła czy The Shard. Inspirowany najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda spot wyreżyserowała laureatka nagrody BAFTA, Amma Asante.

– Zawsze przyciągają mnie projekty, w których mogę sportretować silne i mądre kobiety. Pomysł na kampanię został skrojony w taki sposób, który pozwolił pokazać Nomi jako zabójczą agentkę, nie obawiającą się starcia ze złem, a jednocześnie walczącą z nim z rozbrajającym poczuciem humoru – podkreśla Asante.

Oficjalny gadżet Agentów 00

Współpraca z twórcami filmu „Nie czas umierać” będzie połączona z kampanią w kinach, internecie, mediach społecznościowych, outdoorze i punktach sprzedaży. Jej gwiazdą będzie Agentka Nomi, która w „Nie czas umierać” korzysta z wszechstronnym możliwości najnowszych telefonów Nokia. Poza najnowszym smartfonem 5G, na wielkim ekranie zobaczymy też m.in. doskonale znaną i nagradzaną Nokia 7.2, która dysponuje potrójnym aparatem fotograficznym 48MP i korzysta z optyki marki ZEISS. W filmie nie zabraknie też kultowej na całym świecie Nokia 3310. Partnerstwo pozwoli HMD Global na zaprezentowanie swoich urządzeń z systemem Android, podkreślając ich atrybuty: bezpieczeństwo, szybkość działania i innowacyjność w rękach najbardziej wymagających klientów świata, czyli agentów MI6.

– Rzadko w którym utworze technologia i jej osiągnięcia są tak istotne, jak dzieje się to w filmie „Nie czas umierać”. Sprawia to, że urządzenia Nokia są jedynym gadżetem, którego ktokolwiek, nawet agenci 00, będą kiedykolwiek potrzebować. Czujemy, że nasza współpraca ma ogromną siłę – zaznacza Juho Sarvikas, Global Chief Product Officer w HMD Global i dodaje:– Zaufanie, bezpieczeństwo i legendarna jakość to fundamenty, na których powstaje każdy telefon Nokia. Nasze wartości łączą się z tymi reprezentowanymi przez twórców „Nie czas umierać” dzięki nowej, zabójczej agentce Nomi. Możliwość dostarczania najnowszych zdobyczy technologii dla wszystkich jest dla nas ogromną dumą i celem. To partnerstwo pomoże nam w jego realizacji.

„Nie czas umierać” to 25. część kultowej serii o przygodach Agenta 007. James Bond (Daniel Craig) udaje się wreszcie na zasłużoną emeryturę, by cieszyć się spokojnym życiem na Jamajce. Jego beztroska szybko zostaje przerwana, gdy o pomoc w ocaleniu porwanego naukowca prosi go stary przyjaciel z CIA. Misja i przeciwnik Bonda szybko okazują się jeszcze bardziej niebezpieczne niż mogliśmy przypuszczać.

W środę 4 marca poinformowano o przesunięciu światowej premiery filmu – wcześniej planowanej na 2 kwietnia – na listopad.

Photo credit should read: Doug Peters/PA Wire

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...