Procter & Gamble stawia na startupy

Redakcja PR - 28.11.2018
268

P&G partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing

To, że innowacje są podstawą biznesu i motorem napędowym P&G, firma udowadnia na każdym kroku. Chcąc utrzymać pozycję lidera, P&G przykłada dużą wagę m.in. do współpracy ze startupami. Do szeregu ciekawych projektów podjętych przez firmę, właśnie dołączył kolejny. P&G został partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing.

Poland Prize powered by Huge Thing to szósta edycja programu akceleracyjnego organizowanego przez Huge Thing – platformę współpracy młodych firm technologicznych z dojrzałym biznesem. Celem 16-tygodniowego programu jest ściągnięcie do Polski wiodących, zagranicznych startupów z obszarów FinTech, MarTech, HR i IOT oraz wsparcie ich rozwoju w dynamicznie rozwijającym się ekosystemie biznesowym. Każdy zespół, który dostanie się do programu Poland Prize powered by Huge Thing, otrzyma wsparcie finansowe w wysokości do 45 000 euro, opiekę wykwalifikowanych mentorów, warsztaty z profesjonalistami z danych dziedzin oraz wyjątkowe miejsce do pracy jakim jest Google for Startups Campus. Co więcej, dla uczestników programu przewidziano również wyjazdy do pobliskich hubów innowacji, a nawet możliwość uczęszczania na lekcje języka polskiego. Wszystko po to, by wyposażyć startupy w wiedzę oraz narzędzia, które pomogą im zadomowić się w Polsce i przemienić się w rentowne firmy.

P&G jako partner programu Poland Prize powered by Huge Thing szuka rozwiązań z obszaru marketing technology. Innymi słowy, poszukuje narzędzi, które usprawnią procesy marketingowe jak np. media placement czy też automatyzacja raportowania. W nadchodzącej edycji akceleracji P&G planuje zrealizować 3 projekty. Warto zaznaczyć, że każdy projekt ma potencjał na jego kontynuację, a nawet możliwość wdrożenia na innych rynkach.

„Przystąpienie do programu nie tylko daje nam możliwość nawiązania współpracy ze startupami, a w konsekwencji wypracowania innowacyjnych rozwiązań, ale również pozwala na umocnienie pozycji Polski na arenie międzynarodowej. Dla P&G, już od wielu lat, to właśnie Polska jest jednym z kluczowych centrów światowych innowacji. Mieszczą się tutaj nasze trzy fabryki, Europejskie Centrum Planowania oraz Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G, które jest drugim, pod względem wielkości, centrum IT P&G na świecie. Tym bardziej, cieszy nas fakt przystąpienia do programu Poland Prize powered by Huge Thing, którego celem jest przyciągnięcie do Polski wiodących, zagranicznych startupów oraz wsparcie ich rozwoju” – mówi Emilia Burzyńska, Global Business Services IT Leader for Central Europe, Procter & Gamble.

P&G na swoim koncie ma również inne programy i partnerstwa. W tym roku, firma już po raz trzeci zaangażowała się w konkurs ABSL Startup Challenge, w którym jest nie tylko partnerem głównym i gospodarzem warszawskiego półfinału, ale również fundatorem dodatkowej, specjalnej nagrody. Ponadto, P&G jest również partnerem Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz programu Startup SPARK.

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...