Procontent Communication z nowym wspólnikiem

Informacja Prasowa - 07.02.2019
100

Procontent Communication z nowym wspólnikiem

Procontent Communication z nowym wspólnikiem

Katarzyna Mąkólska, manager Procontent Communication, została udziałowcem agencji Procontent Communication, z którą związana jest od 5 lat. Procontent to agencja public relations i digital marketing, należąca do międzynarodowej sieci firm public relations Global Reach PR oraz Związku Firm Public Relations.

Katarzyna w branży PR pracuje od blisko dekady. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych w obszarze zdrowia, komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej. Realizowała projekty dotyczące kardiologii, diabetologii, onkologii, hematologii, pulmonologii, anestezjologii, badań klinicznych, chorób rzadkich i szczepień. W Procontent Communication odpowiada za doradztwo dla klientów z branży healthcare. Zarządza zespołem konsultantów agencji, których działania zaowocowały przyznaniem Srebrnego Spinacza w kategorii Public Affairs i Lobbying za Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy oraz Brązowego Spinacza w kategorii Sustainability & CSR Communications za kampanię Zrozumieć Starość w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy.

Prowadzi kompleksowe kampanie informacyjne, budujące świadomość marki i zaangażowanie odbiorców. Jest również odpowiedzialna za działania, wspierające proces refundacji. Pracowała m.in. dla: Fresenius Kabi, Honeywell, Sanofi, Polpharma, Synexus, Prudential, Boehringer Ingelheim, Novartis Oncology, Berlin-Chemie/Menarini, GlaxoSmithKline, Celgene, Gedeon Richter, AstraZeneca.

Bogate doświadczenie, ogromne zaangażowanie w pracę oraz kompleksowa wiedza Katarzyny znacząco wpłynęły na rozwój naszej agencji i poszerzenie portfolio klientów, związanych z branżą healthcare. Dołączenie do grona udziałowców osoby, która specjalizuje się w działaniach PR-owych z zakresu ochrony zdrowia, jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku tego rodzaju usług – podkreśla Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.

Cieszę się, że mój wkład w rozwój agencji zaowocował dołączeniem do grona jej wspólników. Przed nami wiele nowych wyzwań, nie tylko w obszarze healthcare. Bycie wspólnikiem wielokrotnie nagradzanej agencji PR to niepowtarzalna szansa na rozwój zawodowy, ale także duża odpowiedzialność komentuje Katarzyna Mąkólska.

Comments

comments

100
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...