Procontent Communication z nowym wspólnikiem

Informacja Prasowa - 07.02.2019
269

Procontent Communication z nowym wspólnikiem

Procontent Communication z nowym wspólnikiem

Katarzyna Mąkólska, manager Procontent Communication, została udziałowcem agencji Procontent Communication, z którą związana jest od 5 lat. Procontent to agencja public relations i digital marketing, należąca do międzynarodowej sieci firm public relations Global Reach PR oraz Związku Firm Public Relations.

Katarzyna w branży PR pracuje od blisko dekady. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych w obszarze zdrowia, komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej. Realizowała projekty dotyczące kardiologii, diabetologii, onkologii, hematologii, pulmonologii, anestezjologii, badań klinicznych, chorób rzadkich i szczepień. W Procontent Communication odpowiada za doradztwo dla klientów z branży healthcare. Zarządza zespołem konsultantów agencji, których działania zaowocowały przyznaniem Srebrnego Spinacza w kategorii Public Affairs i Lobbying za Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy oraz Brązowego Spinacza w kategorii Sustainability & CSR Communications za kampanię Zrozumieć Starość w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy.

Prowadzi kompleksowe kampanie informacyjne, budujące świadomość marki i zaangażowanie odbiorców. Jest również odpowiedzialna za działania, wspierające proces refundacji. Pracowała m.in. dla: Fresenius Kabi, Honeywell, Sanofi, Polpharma, Synexus, Prudential, Boehringer Ingelheim, Novartis Oncology, Berlin-Chemie/Menarini, GlaxoSmithKline, Celgene, Gedeon Richter, AstraZeneca.

Bogate doświadczenie, ogromne zaangażowanie w pracę oraz kompleksowa wiedza Katarzyny znacząco wpłynęły na rozwój naszej agencji i poszerzenie portfolio klientów, związanych z branżą healthcare. Dołączenie do grona udziałowców osoby, która specjalizuje się w działaniach PR-owych z zakresu ochrony zdrowia, jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku tego rodzaju usług – podkreśla Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.

Cieszę się, że mój wkład w rozwój agencji zaowocował dołączeniem do grona jej wspólników. Przed nami wiele nowych wyzwań, nie tylko w obszarze healthcare. Bycie wspólnikiem wielokrotnie nagradzanej agencji PR to niepowtarzalna szansa na rozwój zawodowy, ale także duża odpowiedzialność komentuje Katarzyna Mąkólska.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...