Best Corporate Social Campaign dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Informacja Prasowa - 18.10.2019
240

Best Corporate Social Campaign dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Jurorzy 14. edycji FilmAT Festival– Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych, przyznali pierwszą nagrodę w kategorii „Best Corporate Social Campaign” Urzędowi Lotnictwa Cywilnego za spot „Laser to nie zabawka”. W konkursie udział wzięło niemal 100 filmów z całego świata.

Michał Witkowski wiceprezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego podczas gali wręczania nagród podziękował wszystkim osobom zaangażowanym w tworzenie kampanii oraz jej partnerom: Ministerstwu Infrastruktury, Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Przedsiębiorstwu Państwowemu „Porty Lotnicze” oraz agencji kreatywnej Walk.

„O tym, jak ważne jest uświadamianie zagrożeń wynikających z kierowania lasera w stronę samolotów czy śmigłowców mogliśmy przekonać się ostatnio, kiedy wiązka lasera uszkodziła wzrok lekarza Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Nieodpowiedzialna zabawa naraża na niebezpieczeństwo pasażerów lotu i może mieć poważne konsekwencje karne. Nasz spot oraz cała kampania miały zwrócić uwagę na problem oślepiania pilotów oraz przestrzec przed konsekwencjami takiego nieodpowiedzialnego zachowania. Dziękuję jurorom za dostrzeżenie tego zjawiska” – powiedział wiceprezes Witkowski.

Urząd Lotnictwa Cywilnego otrzymał również nagrodę International Tourfilm Academy Award za wartościowe podjęcie tematu bezpieczeństwa.

Kampania ULC „Laser to nie zabawka” rozpoczęła się 5 kwietnia 2018 roku. Jej celem było budowanie świadomości wśród społeczeństwa na temat niebezpieczeństwa jakie niesie za sobą niewłaściwe wykorzystywanie wiązki lasera poprzez kierowanie go w stronę samolotów. W ramach akcji informacyjnej przygotowano spot edukacyjny oraz plakaty i animacje, które można było zobaczyć w mediach społecznościowych, w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie oraz sieci kin. Kampanię wsparły również lotniska, a wśród nich: Kraków-Balice, Gdańsk, Łódź, Katowice, Poznań, Rzeszów i Wrocław.

Spot powstał przy współpracy z agencją „WALK”. Reżyserem spotu jest Tomek Goldbaum-Wlaziński, producentem Szut Szut Studio.

 

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...