Prenumerata cyfrowa „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl
Prenumerata cyfrowa „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl
„Gazeta Wyborcza” i home.pl rozpoczęły współpracę, dzięki której 15 października 2020 r. w ofercie home.pl pojawiły się pakiety prenumeraty cyfrowej dziennika w wersji podstawowej i premium. Dzięki wykupieniu specjalnych kodów i ich aktywacji na Wyborcza.pl/homepl internau
Współpraca „Gazety Wyborczej” i home.pl zakłada możliwość skorzystania z kodów przedpłacowych dystrybuowanych przez home.pl, które po wprowadzeniu na stronie Wyborcza.pl/homepl umo
– Wprowadzenie prasy do oferty home.pl to kolejny krok w rozwoju naszego marketplace – mówi Dariusz Kowalski, head of marketplace w home.pl. – Współpraca z „Gazetą Wyborczą” przyniesie korzyści przede wszystkim klientom – czytelnikom „Wyborczej”, którzy od teraz mogą zdecydować, w jaki sposób uzyskać dostęp do ulubionych treści.
– Cały czas szukamy nowych kanałów dotarcia do czytelników, dla których mamy wyjątkowej jakości treści dziennikarskie. Nasza współpraca z Home.pl ułatwi dostęp do nich osobom, które wolą system przedpłacowy. Home.pl jest pierwszym marketplacem, z którym nawiązaliśmy współpracę, i jesteśmy bardzo ciekawi wyników – mówi Jagoda Kuchta, Partnership Manager w dziale strategii online „Gazety Wyborczej”.
Oferta prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” dostępna za pośrednictwem home.pl polega na kupnie kodu, bez konieczności wpisywania numeru karty płatniczej czy decydowania się na model subskrypcyjny i cykliczne płatności automatyczne. Zachętą są także promocyjne ceny pakietów.