Prenumerata cyfrowa „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl 

Informacja Prasowa - 15.10.2020
285

Prenumerata cyfrowa „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl 

Prenumerata cyfrowa „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl 

„Gazeta Wyborcza” i home.pl rozpoczęły współpracę, dzięki której 15 października 2020 r. w ofercie home.pl pojawiły się pakiety prenumeraty cyfrowej dziennika w wersji podstawowej i premium. Dzięki wykupieniu specjalnych kodów i ich aktywacji na Wyborcza.pl/homepl internauci uzyskają dostęp do treści „Gazety Wyborczej” oraz jej magazynów, m.in. „Dużego Formatu” i „Wysokich Obcasów”. 

Współpraca „Gazety Wyborczej” i home.pl zakłada możliwość skorzystania z kodów przedpłacowych dystrybuowanych przez home.pl, które po wprowadzeniu na stronie Wyborcza.pl/homepl umożliwią dostęp do wybranej opcji prenumeraty cyfrowej dziennika. Do wyboru klientów będą subskrypcje miesięczne i kwartalne w wersjach podstawowej oraz premium.

– Wprowadzenie prasy do oferty home.pl to kolejny krok w rozwoju naszego marketplace – mówi Dariusz Kowalski, head of marketplace w home.pl– Współpraca z „Gazetą Wyborczą” przyniesie korzyści przede wszystkim klientom – czytelnikom „Wyborczej”, którzy od teraz mogą zdecydować, w jaki sposób uzyskać dostęp do ulubionych treści. 

– Cały czas szukamy nowych kanałów dotarcia do czytelników, dla których mamy wyjątkowej jakości treści dziennikarskie. Nasza współpraca z Home.pl ułatwi dostęp do nich osobom, które wolą system przedpłacowy. Home.pl jest pierwszym marketplacem, z którym nawiązaliśmy współpracę, i jesteśmy bardzo ciekawi wyników – mówi Jagoda Kuchta, Partnership Manager w dziale strategii online „Gazety Wyborczej”.

Oferta prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” dostępna za pośrednictwem home.pl polega na kupnie kodu, bez konieczności wpisywania numeru karty płatniczej czy decydowania się na model subskrypcyjny i cykliczne płatności automatyczne. Zachętą są także promocyjne ceny pakietów.

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...