Premiera nowej marki na polskim rynku – Beluga Noble Vodka

Informacja Prasowa - 20.12.2016
174

Nowa marku na rynku produktów alkoholowych

2 grudnia w warszawskim Klubie Niebo odbyła się oficjalna premiera marki Beluga Vodka. Huczna impreza pod nazwą Beluga Moscow Winter przyciągnęła rzeszę amatorów trunku i opiniotwórców, nie zabrakło też celebrytów.

W 2002 roku Gorzelnia Mariinsk, której historia sięga dekadę wstecz wypuściła na rynek pierwsze 38 butelek wódki Beluga. Siedem lat później marka weszła na międzynarodowe rynki, stając się liderem segmentu wódek super- i ultra-premium na całym świecie a od lipca mocnym krokiem wchodzi na rynek polski. Nie jest tajemnicą, że to jedna z najbardziej luksusowych i szlachetnych wódek na świecie, zdobywca prestiżowych nagród The Robb Report Award – Best of the Best 2013i 4th The Drinks Internation Top Trending Brands 2014.

Premiera marki odbyła się 2 grudnia w Klubie Niebo w Warszawie. Impreza w iście kosmopolitycznym stylu odbyła się pod patronatem medialnym Esquire i Playboy.

Wyborny kawior, ekstrawaganckie drinki na bazie BELUGA VODKA, śnieg, dużo złota, tańczące przy akompaniamencie skrzypiec, akordeonu i gitary klasycznej baletnice – to tylko wybrane smaki imprezy.

Hasłem marki jest: Beluga vodka. Created, not made.

Beluga

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...