Pracownicy JYSK ambasadorami firmy

Informacja Prasowa - 01.08.2019
1

Pracownicy JYSK ambasadorami firmy

JYSK Polska jest firmą, która jasno komunikuje, iż to pracownicy są jej największym kapitałem. Jedną z wartości firmy JYSK jest bycie ambasadorem marki. Na bazie wspólnej inicjatywy powstał pomysł jeszcze lepszego promowania marki JYSK przez naszych pracowników. 

Wykorzystując naturalny, ogromny potencjał pracowników oraz zaangażowanie w życie firmy, stworzono wewnętrzną grupę influencerów JYSK. To pracownicy, którzy będą brali udział w przyszłych projektach w dziedzinie Employer Branding. Jako ambasadorzy firmy w najbardziej autentyczny sposób będą mogli przekonywać potencjalnych pracowników do podjęcia pracy w JYSK Polska.

Aktywność, zaangażowanie, współpraca i wzajemna pomoc – to kluczowe wartości, na których JYSK od lat skutecznie opiera swoje działania wobec pracowników. Niezwykle istotna jest autonomia i prawo do zgłaszania swoich opinii, pomysłów; a zatrudnieni mają realną możliwość wywierania wpływu na codzienne i długofalowe funkcjonowanie firmy. Współdziałanie – niezależnie od stanowiska, w celu osiągnięcia wspólnego sukcesu to baza, na której JYSK buduje swoją pozycję. – Mamy silny i zgrany zespół – podkreśla Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w JYSK Polska. – to nie tylko znakomici fachowcy, ale też osoby autentycznie zaangażowane w to, co robią na co dzień. Niezwykle wysoko cenimy zarówno ich wiedzę, jak i pasję. Dlatego stworzyliśmy grupę influencerów JYSK. Kim jest dla nas influencer JYSK? Mówiąc najprościej – to osoba która jest świetnym ambasadorem naszej firmy, chcąca dzielić się swoim doświadczeniem z pracy w JYSK i ciekawymi historiami z tym związanymi.

Grupa influencerów JYSK Polska wspólpracuje ściśle z działem HR oraz działem komunikacji i social mediów, składa się w całości z pracowników firmy. Jest to zespół o charakterze otwartym – może do niego przystąpić każda zatrudniona w JYSK osoba. Otrzymują oni merytoryczne wsparcie i wiedzę, jak być dziś skutecznym i przekonującym influencerem. To pozwoli rozwinąć prowadzoną komunikację.

Odbyło się już pierwsze spotkanie zespołu zorganizowane przez dział HR. – Przyznam, że szkolenie było świetne – mówi Żaneta Rozenberg, Kierownik Sklepu w Pruszczu Gdańskim. – Influencer JYSK ma pozytywny wpływ na innych poprzez przekazywanie im swoich osobistych doświadczeń. Po pierwszym spotkaniu naszej wewnętrznej grupy influencerów, wróciłam do domu z głową pełną pomysłów. Nie mogę się doczekać wdrożenia naszego pierwszego projektu.

Działania te mają służyć realizacji wizji firmy – „Bycia pierwszym wyborem pracowników w handlu”. – Jesteśmy przekonani, że nasi pracownicy będą tworzyć wiarygodny obraz JYSK Polska jako pracodawcy – dodaje Aleksandra Chalimoniuk. – Nikt nie zrobi tego lepiej niż ludzie, którzy tu pracują i współtworzą tę firmę na co dzień.

Wdrożenie projektów związanych z wewnętrzną grupą ambasadorów planowane jest od września.

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...