Projekt komunikacyjny dla nowej strategii biznesowej Grupy Eurocash został uruchomiony w 2022 roku. W tym czasie agencja PR Hub zorganizowała i skoordynowała serię aktywacji, w tym konferencję prasową oraz szereg wywiadów eksperckich w czołowych polskich mediach, wspierając realizację celów biznesowych klienta.
Konkurs World Public Relations & Communication Awards jest kontynuacją Comm Prix Awards, który organizowany był rokrocznie przez Global Alliance do 2016 roku. Global Alliance for Public Relations and Communication Management to organizacja non-profit z siedzibą w Szwajcarii, zrzeszająca najważniejsze na świecie firmy i instytucje zajmujące się PR i komunikacją, w tym Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Organizacja w 2023 roku powróciła z nową formą konkursu, w którym firmy public relations z całego świata mogły zgłaszać swoje projekty w 21 kategoriach, w tym – tak jak projekt PR Hub dla Grupy Eurocash – w kategorii Reputacja Korporacyjna.
Agencja współpracuje z Grupą Eurocash od 2019 roku i odpowiada za komunikację korporacyjną Grupy.