PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Informacja Prasowa - 01.10.2020
240

PR Calling ze stałą obsługą Listonic

PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Wraz z początkiem września br. do grona stałych klientów PR Calling dołączył Listonic – najpopularniejsza aplikacja zakupowa w Polsce. Po udanej współpracy projektowej, agencja PR Calling odpowiada za działania komunikacyjne Listonic w ramach obsługi stałej.

Listonic to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich biznesów IT związanych z aplikacjami mobilnymi. Flagowy produkt firmy – lista zakupów na telefony komórkowe Listonic, został przetłumaczony na ponad 40 języków i jest używany przez miliony osób na całym świecie.

Agencja odpowiada za relacje z dziennikarzami, content marketing, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Listonic w kluczowych mediach oraz bieżący consulting w zakresie szeroko rozumianej komunikacji.

Współpracowaliśmy z Listonic przy okazji komunikacji raportów „Sieci handlowe 2019” i „Trendy konsumenckie 2020”. W trakcie 3 miesięcy trwania projektu uzyskaliśmy wyniki, dzięki którym Listonic zdecydował oddać w nasze ręce znacznie większy obszar do komunikacji. Powrót klienta zadowolonego z obsługi cieszy podwójnie – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business.

Po stronie PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół zarządzany przez Martę Tyszer, PR & Communication Manager.

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...