PR Calling z litewskim startupem dla e-commerce SearchNode

Informacja Prasowa - 09.03.2018
26

PR Calling z litewskim startupem dla e-commerce SearchNode

Wraz z początkiem marca do grona klientów PR Calling dołączyła marka SearchNode, która właścicielom i osobom zarządzającym sklepami internetowymi oferuje zaawansowane narzędzia usprawniające działanie wyszukiwarki. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych i social media.

SearchNode to wyszukiwarka na stronie e-sklepu działająca w oparciu o algorytmy machine learning i sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to rozpoznaje intencje zakupowe użytkownika, podpowiadając mu produkty, którymi potencjalnie może być zainteresowany. SearchNode dostarcza użytkownikowi nie tylko precyzyjnych wyników wyszukiwania, ale pokazuje także przedmioty uzupełniające, jak np. akcesoria dla szukanej frazy.

Dzięki zaawansowanej technologii autouzupełniania, klasyfikacji treści i znajomości 29 języków, w tym polskiego, system interpretuje intencje kupującego i usprawnia proces znalezienia poszukiwanego produktu. Tym samym dopasowuje wyniki do indywidualnych preferencji odwiedzającego. SearchNode obecny jest w 13 krajach, a z jego rozwiązania korzysta ponad stu klientów, m.in. Decathlon i Super Prezenty.

– W PR Calling specjalizujemy się w tworzeniu i realizacji strategii PR dla firm technologicznych, do których niewątpliwie można zaliczyć SearchNode. Jestem przekona, że litewski startup działający w branży e – commerce doskonale odnajdzie się na naszym rynku – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

– Do współpracy przy działaniach komunikacyjnych dla SearchNode zaprosiliśmy PR Calling, ponieważ przekonało nas doświadczenie agencji w zakresie obsługi firm z branży e-commerce oraz pozytywny feedback, który zebraliśmy na polskim rynku – dodaje Anthony Baksys, SearchNode.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Projekt po stronie agencji będzie prowadził zespół, pod przewodnictwem Moniki Błaszczak, PR Senior Account Managera.

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...