PR Calling wypromuje addictions.ai i AlkyRecovery

Informacja Prasowa - 26.04.2018
114

PR Calling wypromuje addictions.ai i AlkyRecovery

10 kwietnia br. do grona klientów PR Calling dołączyła firma addictions.ai, twórca innowacyjnej aplikacji AlkyRecovery. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe działania media relations, PR produktowy oraz pozycjonowane eksperckie jej pomysłodawcy.

AlkyRecovery to aplikacja mobilna stworzona z myślą o osobach uzależnionych od alkoholu i ich rodzin. Narzędzie, w oparciu o zaawansowane dane z systemu addictions.ai, analizuje zachowania użytkowników oraz motywuje ich do utrzymania dalszej abstynencji. Docelowo firma addictions.ai w ciągu najbliższych trzech lat planuje stworzyć – dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji i technik uczenia maszynowego – system, który jako pierwszy na świecie będzie w stanie dokonywać oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji. Aplikacja będzie również samodzielnie proponowała najbardziej optymalne rozwiązania terapeutyczne. Dane, za zgodą użytkowników, będą przetwarzane m.in. na podstawie ich emocji i zachowań (NLP), treści audio, wideo, opasek telemedycznych oraz Facebooka, Twittera i Spotify

– AlkyRecovery to doskonałe połączenie innowacji i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), które może realnie przyczynić się do zmiany nawyków osób uzależnionych od alkoholu. Niezmiernie cieszę się, że wchodzimy w obszar medtech z marką o tak szlachetnym założeniu. Jestem przekonana, że dzięki naszemu zaangażowaniu oraz doświadczeniu w promocji innowacyjnych przedsięwzięć, osiągniemy założony cel – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowa została podpisana do połowy sierpnia z możliwością jej przedłużenia. Za działania komunikacyjne z ramienia agencji PR Calling odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR & Communication Consultant.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...