PR Calling wygrywa przetarg na obsługę SoDA

Informacja Prasowa - 06.02.2023
192

Organizacja Pracodawców Usług IT – SoDA – to podmiot powstały w 2018 roku

Z początkiem stycznia 2023 roku do grona klientów PR Calling dołączyła SoDA – Software Development Association Poland, czyli organizacja zrzeszająca polskie firmy technologiczne wytwarzające oprogramowanie oraz zapewniające szeroki wachlarz outsourcingu usług IT na rzecz klientów na całym świecie. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. realizację strategii, media relations, PR korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

Organizacja Pracodawców Usług IT – SoDA – to podmiot powstały w 2018 roku. Obecnie zrzesza ponad 200 firm o kapitale polskim i zagranicznym, które zatrudniają łącznie ponad 50 000 pracowników i działają na terenie całej Polski. Misją SoDA jest integracja rodzimej branży IT, jej reprezentacja oraz prowadzenie działań na rzecz rozwoju na rynkach zagranicznych. Stowarzyszenie współpracuje m.in. z takimi organizacjami, jak PIIT, PTI, PAIH, ITCorner czy Klaster IT.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z PR Calling, ponieważ przedstawiciele agencji dali się poznać jako konsultanci ds. PR dobrze rozumiejący potrzeby biznesowe klienta. Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania, określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji, w tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami, co potwierdziły już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, Marketing Manager w SoDA.

W ramach działu Fin&Tech od wielu lat realizujemy działania komunikacyjne dla podmiotów funkcjonujących na styku technologii i finansów. W naszej pracy przywiązujemy najwyższą wagę do jakości, bazując na bliskich relacjach z mediami – szczególnie biznesowymi i IT. Wartością dodaną dla naszych klientów są autorskie wskaźniki pomiaru efektywności działań PR, które wypracowaliśmy w agencji na przestrzeni ostatnich lat. Pozwalają one dokładnie analizować aktywności komunikacyjne, sprawiając, że są one spójne ze strategią biznesową danej firmy czy organizacji – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca w PR Calling.

Do zadań PR Calling należy kompleksowa komunikacja zewnętrzna marki w Polsce i prowadzenie biura prasowego.

Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają Aleksander Zaruski, Senior PR & Communications Consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne, oraz Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne. Zaruski od blisko 9 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla organizacji, które tworzą oraz dostarczają technologie, a także usługi IT dla firm działających w obszarze B2B. Wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Billennium, BinarApps, braf.tech, Talent Place, HP, Adobe, Brother, Panasonic czy 1&1. Sobczak ma prawie 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR dla firm z różnych branż. Specjalizuje się w komunikacji spółek technologicznych i finansowych. Pracował m.in. dla takich firm, jak Uber, PayPal, Microsoft, OVH czy TenderHut.

Współpraca pomiędzy SoDA i PR Calling została nawiązana w wyniku przetargu, a umowa zawarta na czas nieokreślony.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...