Agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, wmedia relations, PR produktowy, korporacyjny, pozycjonowani
Do grona klientów PR Calling dołączył PayTel S.A., wiodący na polskim rynku dostawca kompleksowych usług płatniczych. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
PayTel to firma specjalizująca się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, dokonywanych za pomocą kart płatniczych (Visa, Mastercard), oraz płatności mobilnych (BLIK, Google Pay, Apple Pay). Zarządza siecią terminali POS (instalacja, serwis i dzierżawa), budując i rozwijając własne aplikacje terminalowe i płatnicze oraz infrastrukturę. Jest też częścią międzynarodowej grupy SIBS, czyli jednego z największych operatorów na rynku płatności w Europie. PayTel wraz z grupą SIBS i partnerami biznesowymi oferuje rozwiązania również w zakresie płatności elektronicznych i online, w tym te, dokonywane z pomocą bramki e-commerce i płatności QR.
Do głównych zadań PR Calling należy prowadzenie biura prasowego PayTel – tworzenie materiałów, działania media relations i pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli firmy oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Już po pierwszych miesiącach współpracy z PR Calling możemy stwierdzić, że konsultanci agencji doskonale rozumieją potrzeby klienta. Znajomość branży finansowej oraz proaktywność zespołu Fin & Tech sprawiają, że nasze cele komunikacyjne są realizowane w 100% – komentuje Natalia Krajewska, Deputy Marketing Manager w PayTel.
Współpraca z PayTel i komunikacja rozwiązań płatniczych przyszłości opartych o najnowsze technologie, pozwala nam wykorzystywać i dalej umacniać kluczowe obszary kompetencji PR Calling. Dziękujemy PayTel za zaufanie i cieszymy się, że przedstawiciele firmy docenili nasze doświadczenie w branży – mówi Marta Tyszer, partner zarządzający PR Calling.
Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Anna Gajewska, Senior PR & Communications Consultant z zespołu Fin & Tech, którego liderem jest Paweł Sobczak.
Współpraca została nawiązana we wrześniu 2022 roku w drodze przetargu.