PR Calling po rebrandingu

Redakcja PR - 05.12.2018
22

Agencja stawia na technologie i innowacje

PR Calling przeszedł proces całkowitego rebrandingu. Zmieniona została identyfikacja wizualna oraz strona internetowa agencji. Zaczął też pozycjonować się w nowy sposób, od teraz PR Calling to agencja, która „specjalizuje się w obsłudze firm napędzanych innowacjami”.

Nowa identyfikacja wizualna (nowy logotyp i kolory firmowe) agencji wynika ze zmiany strategii i pozycjonowania agencji, która skupia się na obsłudze firm z szeroko pojętego obszaru technologii i innowacji.

„Rozszerzyliśmy ofertę, wzmocniliśmy zespół, a finalnie przeszliśmy całkowity rebranding. Dotychczasowe logo przestało spełniać swoją funkcję. Obecne jest znacznie pojemniejsze i doskonale prezentuje nas – jako agencję. Jesteśmy zgranym zespołem konsultantów, którzy zapewniają kompleksowe działania komunikacyjne, zgodne z obecnymi trendami, co jest odzwierciedlone w przyjętych kolorach: turkusie, błękicie i granacie oraz charakterystycznym symbolu w logotypie – otwartym dymku dialogu, którego zasięg jest nieograniczony” – powiedziała Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...