PPF Hasco-Lek S.A. w wyniku przetargu wybiera Serviceplan Health
14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Marka Valused to jeden z liderów kategorii leków uspokajających, który od 25 lat pomaga Polakom leczyć efekty stresu i kłopoty ze snem. W ramach portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.
Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł1a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym2-4.
Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.
Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.
1Charakterystyka produktu leczniczego Valused 30 kapsułek
2.Charakterystyka produktu leczniczego Valused Noc Plus 30 tabletek
3The ABC Clinical Guide to Herbs, 2003: Valeriana officinalis L. (syn. V. exaltata J. C. Mikan) Clinical Overview, pp. 351-364
4K. Shinomiya et al.: Effects of Valerian Extract on the Sleep-wake Cycle in Sleep-disturbed Rats. Acta Med. Okayama, 2005 Vol.59, No. 3, pp. 89-92