
Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Cannes 2025. Już w czerwcu powalczą w międzynarodowym finale!
Informacja Prasowa - 25.04.2025Zasady konkursu są proste, ale wymagające – 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta
24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025 – wydarzenia, które od lat inspiruje młodych twórców do kreatywnego myślenia. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.
W tegorocznej edycji nagrodzono 8 zespołów, które już w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej OPEN, której partnerem został Orlen.
Zasady konkursu są proste, ale wymagające – 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 roku, związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów.
Oceny prac podjęło się jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów. To ich decyzje wyłoniły najlepszych, którzy już niebawem zmierzą się z rówieśnikami z całego świata.
Konkurs Young Creatives to nie tylko prestiżowe nagrody i emocje finału – to przede wszystkim przestrzeń rozwoju, wymiany doświadczeń i inspiracji. Każdy z zespołów otrzymuje feedback do swojej pracy oraz możliwość uczestniczenia w specjalnie przygotowanych szkoleniach. Zwycięzcy zdobyli oficjalną przepustkę do Cannes – na największy i najbardziej prestiżowy festiwal kreatywności na świecie.
Nagrodzeni w Young Creatives 2025:
Digital (partner kategorii Lech)
Zwycięzcy: Klaudia Mateuszuk (Polot) i Wiktoria Chachaj (Przestrzeń)
Wyróżnieni:
Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw)
Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + JUNG v. MATT)
Media (partner kategorii Frisco)
Zwycięzcy: Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media)
Wyróżnieni:
Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom)
Jakub Sakowski i Kacper Kulma (Fabryka Marketingu)
Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon)
Design (partner kategorii Familijne)
Zwycięzcy: Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft)
Wyróżnieni:
Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song)
Marysia Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2)
Film (partner kategorii Metafen)
Zwycięzcy: Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw)
Wyróżnieni:
Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk)
Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw)
PR (partner kategorii Avon)
Zwycięzcy: Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication)
Wyróżnieni:
Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (endorfina events)
Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication)
Olivia Drost i Angelika Garczyk (OLIVE MEDIA)
Clients (partner kategorii Fundacja Avalon)
Zwycięzcy: Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska)
Wyróżnieni:
Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank)
Print (partner kategorii muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel)
Zwycięzcy: Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency)
Wyróżnieni:
Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain)
Open (partner kategorii Orlen)
Zwycięzcy: Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + JUNG v. MATT)
Wyróżnieni:
Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski – Piechucki (Altavia Kamikaze + K2)
Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency)
Więcej informacji na stronie ktr.org.pl.
Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy
Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Lunapark, Shootme, Polot, IAA
Partnerzy kategorii: Frisco, Fundacja Avalon, Metafen, muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel, Familijne, Lech, Orlen
Comments
