Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Cannes 2025. Już w czerwcu powalczą w międzynarodowym finale!

Informacja Prasowa - 25.04.2025
179

Zasady konkursu są proste, ale wymagające – 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta

24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025 – wydarzenia, które od lat inspiruje młodych twórców do kreatywnego myślenia. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.

W tegorocznej edycji nagrodzono 8 zespołów, które już w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej OPEN, której partnerem został Orlen.

Zasady konkursu są proste, ale wymagające – 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 roku, związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Oceny prac podjęło się jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów. To ich decyzje wyłoniły najlepszych, którzy już niebawem zmierzą się z rówieśnikami z całego świata.

Konkurs Young Creatives to nie tylko prestiżowe nagrody i emocje finału – to przede wszystkim przestrzeń rozwoju, wymiany doświadczeń i inspiracji. Każdy z zespołów otrzymuje feedback do swojej pracy oraz możliwość uczestniczenia w specjalnie przygotowanych szkoleniach. Zwycięzcy zdobyli oficjalną przepustkę do Cannes – na największy i najbardziej prestiżowy festiwal kreatywności na świecie.

Nagrodzeni w Young Creatives 2025:

Digital (partner kategorii Lech)

Zwycięzcy: Klaudia Mateuszuk (Polot) i Wiktoria Chachaj (Przestrzeń)

Wyróżnieni:

Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw)

Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Media (partner kategorii Frisco)

Zwycięzcy: Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media)

 

Wyróżnieni:

Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom)

Jakub Sakowski i Kacper Kulma (Fabryka Marketingu)

Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon)

 

Design (partner kategorii Familijne)

Zwycięzcy: Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft)

Wyróżnieni:

Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song)

Marysia Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2)

 

Film (partner kategorii Metafen)

Zwycięzcy: Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw)

Wyróżnieni:

Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk)

Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw)

 

PR (partner kategorii Avon)

Zwycięzcy: Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication)

Wyróżnieni:

Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (endorfina events)

Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication)

Olivia Drost i Angelika Garczyk (OLIVE MEDIA)

 

Clients (partner kategorii Fundacja Avalon)

Zwycięzcy: Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska)

Wyróżnieni:

Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank)

 

Print (partner kategorii muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel)

Zwycięzcy: Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency)

Wyróżnieni:

Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain)

 

Open (partner kategorii Orlen)

Zwycięzcy: Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Wyróżnieni:

Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski – Piechucki (Altavia Kamikaze + K2)

Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency)

 

Więcej informacji na stronie ktr.org.pl.

 

Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy

Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Lunapark, Shootme, Polot, IAA

Partnerzy kategorii: Frisco, Fundacja Avalon, Metafen, muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel, Familijne, Lech, Orlen

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...