Poznaj nominowanych do Złotych Spinaczy 2017

Redakcja PR - 11.09.2017
283

Poznaj nominowanych do Złotych Spinaczy 2017

Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu.

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

W tym roku po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności. Będą w nim konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału, a głosować będzie mógł każdy zainteresowany.

Nominowani:

I. Kategorie główne

PR korporacyjny

– KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
– Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
– Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska

PR produktu:

– #podajdalej / Traficar, Walk
– „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
– Przegapiony lot / VML, Starcom, Dfusion

Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa:

– Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
– ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
– Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja

Public Affairs i Lobbying:

– #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&Tribal
– Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
– Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego / Cohn & Wolfe

Kampania społeczna:

– Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
– Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
– Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

Komunikacja wewnętrzna:

– Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
– Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec. / Grupa Żywiec
– Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
– RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

Event komercyjny:

– IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska)
– Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
– Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe

Event społeczny:

– #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
– Samotne wyjście na boisko / Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów
– Weź je (na spacer) wszystkie! / Kava Studio

Launch produktu, usługi lub firmy:

– Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem! / Pan Pikto
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
– Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media

Corporate Social Responsibility (CSR):

– Charytatywny Musical Dingo / UBS
– Our People Round The World / eurobank, OSOM STUDIO
– Program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” / Garden of Words, Tesco Polska

PR miejsca, miasta lub regionu:

– Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii / Media Partner
– Dzielnica Wisła / John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska

Social media:

– Linia Prosta / Telewizja Lifetime
– Przegapiony lot / VML, dFusion, Starcom
– przyPiwie.net – społeczność pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

Business-to-Business PR:

– Biznesowa strona esportu / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska), Newzoo
– Brick Award 2017 / Hill+Knowlton Strategies Poland
– IV edycja Think Big / UPC Polska, MSLGROUP

PR finansowy i relacje inwestorskie:

– FAMUR i Kopex – przejęcie wbrew rynkowi / Imago Public Relations, CC Group

Media Relations:

– Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu / Partner of Promotion
– L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L’Oreal Paris Polska
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+

Employer Branding:

– 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
– Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
– Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska

Content Marketing – branded content:

– Domifikacje.pl – Crowd Generated Content / Content Solutions
– Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
– Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS – Kanał na YouTube / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

Custom Publishing:

– Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem / Home Sweet Home PR
– Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

II. Kategorie specjalne

Kreatywność:

– Godzina jazdy na wózku / 2012
– Komunikacja raportu wpływu „IKEA. Made in Poland.” / Havas PR, IKEA Retail Poland, Blue Ivy
– Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska

Efektywność:

– Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
– Narodowa Loteria Paragonowa / UNIQUE ONE, NuOrder, Ministerstwo Finansów
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media

Research&Insight:

– Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
– „Mamo, pić!” / Hill and Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
– RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

III. Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja:

– #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
– 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
– Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska

Finanse:

– Halo.Tato / Bank Zachodni WBK, Konrad Kruczkowski, haloziemia.pl
– Mastercard Capsule / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska, Posterscope Polska
– Superfotelik – Chroni na bank / Made in PR, Nest Bank

Uroda, higiena i wellness:

– L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L’Oreal Paris Polska
– Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media

Sektor spożywczy:

– „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
– Nowe centrum badawczo-Rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska

Kultura i media:

– Koalicja Miast dla Kultury / Komunikacja Plus, Biuro Festiwalowe Impart 2016
– Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media

Medycyna i zdrowie:

– Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR
– Maxigra Go – porozmawiajmy o seksie / Polpharma
– Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą / Nutricia Medyczna

Sport:

– #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
– KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
– Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze:

– Droga do Oscara – występują: Warsaw Spire i plac Europejski / Partner of Promotion, Ghelamco Poland
– Kolekcja IKEA PS 2017 / IKEA, Garden of Words, Hash.FM, Kalicińscy.com
– RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

Przemysł i infrastruktura:

– ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
– Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
– Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja

Motoryzacja i transport:

– Pociąg pełen gwiazd / Łódzka Kolej Aglomeracyjna
– Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
– Traficar – Nowy rozdział w historii polskiej motoryzacji / Traficar, Walk

NGO i sektor publiczny:

– #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska
– Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
– Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Comments

comments

283
Komentarze
Sonda

Czy masz na koncie realizację kampanii z udziałem influencerów/ influencera??

Loading ... Loading ...