Poznaj nominowanych do Złotych Spinaczy 2017

Redakcja PR - 11.09.2017
109

Poznaj nominowanych do Złotych Spinaczy 2017

Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu.

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

W tym roku po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności. Będą w nim konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału, a głosować będzie mógł każdy zainteresowany.

Nominowani:

I. Kategorie główne

PR korporacyjny

– KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
– Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
– Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska

PR produktu:

– #podajdalej / Traficar, Walk
– „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
– Przegapiony lot / VML, Starcom, Dfusion

Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa:

– Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
– ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
– Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja

Public Affairs i Lobbying:

– #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&Tribal
– Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
– Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego / Cohn & Wolfe

Kampania społeczna:

– Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
– Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
– Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

Komunikacja wewnętrzna:

– Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
– Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec. / Grupa Żywiec
– Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
– RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

Event komercyjny:

– IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska)
– Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
– Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe

Event społeczny:

– #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
– Samotne wyjście na boisko / Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów
– Weź je (na spacer) wszystkie! / Kava Studio

Launch produktu, usługi lub firmy:

– Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem! / Pan Pikto
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
– Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media

Corporate Social Responsibility (CSR):

– Charytatywny Musical Dingo / UBS
– Our People Round The World / eurobank, OSOM STUDIO
– Program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” / Garden of Words, Tesco Polska

PR miejsca, miasta lub regionu:

– Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii / Media Partner
– Dzielnica Wisła / John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska

Social media:

– Linia Prosta / Telewizja Lifetime
– Przegapiony lot / VML, dFusion, Starcom
– przyPiwie.net – społeczność pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

Business-to-Business PR:

– Biznesowa strona esportu / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska), Newzoo
– Brick Award 2017 / Hill+Knowlton Strategies Poland
– IV edycja Think Big / UPC Polska, MSLGROUP

PR finansowy i relacje inwestorskie:

– FAMUR i Kopex – przejęcie wbrew rynkowi / Imago Public Relations, CC Group

Media Relations:

– Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu / Partner of Promotion
– L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L’Oreal Paris Polska
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+

Employer Branding:

– 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
– Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
– Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska

Content Marketing – branded content:

– Domifikacje.pl – Crowd Generated Content / Content Solutions
– Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
– Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS – Kanał na YouTube / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

Custom Publishing:

– Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem / Home Sweet Home PR
– Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

II. Kategorie specjalne

Kreatywność:

– Godzina jazdy na wózku / 2012
– Komunikacja raportu wpływu „IKEA. Made in Poland.” / Havas PR, IKEA Retail Poland, Blue Ivy
– Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska

Efektywność:

– Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
– Narodowa Loteria Paragonowa / UNIQUE ONE, NuOrder, Ministerstwo Finansów
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media

Research&Insight:

– Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
– „Mamo, pić!” / Hill and Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
– RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

III. Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja:

– #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
– 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
– Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska

Finanse:

– Halo.Tato / Bank Zachodni WBK, Konrad Kruczkowski, haloziemia.pl
– Mastercard Capsule / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska, Posterscope Polska
– Superfotelik – Chroni na bank / Made in PR, Nest Bank

Uroda, higiena i wellness:

– L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L’Oreal Paris Polska
– Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media

Sektor spożywczy:

– „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
– Nowe centrum badawczo-Rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska

Kultura i media:

– Koalicja Miast dla Kultury / Komunikacja Plus, Biuro Festiwalowe Impart 2016
– Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
– Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media

Medycyna i zdrowie:

– Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR
– Maxigra Go – porozmawiajmy o seksie / Polpharma
– Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą / Nutricia Medyczna

Sport:

– #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
– KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
– Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze:

– Droga do Oscara – występują: Warsaw Spire i plac Europejski / Partner of Promotion, Ghelamco Poland
– Kolekcja IKEA PS 2017 / IKEA, Garden of Words, Hash.FM, Kalicińscy.com
– RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

Przemysł i infrastruktura:

– ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
– Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
– Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja

Motoryzacja i transport:

– Pociąg pełen gwiazd / Łódzka Kolej Aglomeracyjna
– Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
– Traficar – Nowy rozdział w historii polskiej motoryzacji / Traficar, Walk

NGO i sektor publiczny:

– #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska
– Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
– Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Comments

comments

109
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...