Poznaj kulisy funkcjonowania sklepów lidl!

Jerzy Ciszewski - 10.01.2019
189

Poznaj kulisy funkcjonowania sklepów lidl!

Poznaj kulisy funkcjonowania sklepów lidl!

Jak Lidl dba o świeżość produktów? Jak powstają nowe produkty? Co sprawia, że sklepy Lidla są ekologiczne? Na te oraz na wiele innych pytań Lidl odpowiada w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia”. Uchylając rąbka tajemnicy, sieć wpuszcza nas na zaplecze, dzięki czemu możemy dowiedzieć się, jak funkcjonują sklepy.

Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami – właśnie ukazała się nowa odsłona kampanii „Więcej na radość z życia”.

Tak jak poprzednio, tak i teraz Lidl prezentuje prawdziwych ludzi i prawdziwe historie. Bohaterami są pracownicy, którzy przybliżają tajniki swojej pracy. Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? O tym jak sieć dba by w Lidlu było czysto, zawsze i wszędzie, opowiada Mateusz Kocik, Zastępca Managera Sklepu.

Z kolei w spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju sieci Lidl, Michał Heberle, pracujący tu już od 17 lat, mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Energooszczędne oświetlenie LED, czy też odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, dzięki któremu, jak żartuje Michał – „można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami” – to tylko przykłady rozwiązań, dzięki którym sklepy Lidl są nowoczesne i ekologiczne. Zwiększenie efektywności energetycznej obiektu i uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego. Lidl to również gwarancja świeżości, o której opowiada pracująca w sieci od 8 lat Agnieszka Robakowska. Codzienne dostawy, ale i szkolenia pracowników sklepów zapewniają, że są oni odpowiednio przygotowani, by móc nawet i dwanaście razy dziennie kontrolować świeżość owoców i warzyw.

Wiadomo, że u podstaw działalności sieci handlowej leży produkt. Lidl zawsze podkreśla, że dba o to by produkty, które oferuje swoim klientom, były świeże, zdrowe, najwyższej jakości i w przystępnej cenie. Sieć często podkreśla, że jest dumna ze współpracy ze swoimi dostawcami, polskimi firmami, z którymi pracuje nad rozwojem nowych produktów. W nowej kampanii mamy okazję poznać proces powstawiania produktów. Sieć wkłada wiele starań, aby klienci otrzymywali najlepsze produkty, dlatego zanim trafią one na półki przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych, ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami. Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od 10 lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów. „Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu produkty z Lidla mają jakość, której nie powstydziłyby się najpopularniejsze marki na rynku – a przy tym są od nich tańsze nawet o kilkadziesiąt procent! Bo w Lidlu zawsze zależy nam na tym, żeby to, co dobre, było dostępne dla każdego“ – dodaje Paweł Stachowiak.

Zależy nam, aby dzięki Lidlowi każdy miał „Więcej na radość z życia” – hasło to przyświeca nam we wszystkich obszarach działalności. W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło zrobić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą, dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Comunications Manager w Lidl Polska.

Najnowsza odsłona kampanii Lidla to pionierskie posunięcie ze strony sieci handlowej. Po raz pierwszy konsumenci zapraszani są na zaplecze – dotychczas doświadczali szybkości dostaw, wiedzieli, że produkty są świeże i wysokiej jakości, teraz poznamy procesy, dzięki którym codzienne zakupy to przyjemność.

W kolejnych spotach wspólnie poznamy te obszary funkcjonowania sklepów Lidl, których na co dzień nie widzą klienci. Dowiemy się m.in. jak kontrolowana jest świeżość produktów, jak to się dzieje, że nowe produkty tak szybko pojawiają się na półkach, w jaki sposób pracownicy dbają o czystość placówek oraz jakie rozwiązania ekologiczne są zastosowane w sklepach Lidla.

 Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Comments

comments

189
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...