Powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych

Redakcja PR - 27.04.2017
179

Powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych

W środę 26 kwietnia w Warszawie odbyło się spotkanie założycielskie Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych.

Inicjatorem projektu jest Jerzy Ciszewski – menedżer od lat na rynku komunikacji marketingowej, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSLGROUP Poland). Podczas inaugurującego spotkania opracowano statut organizacji i dyskutowano nad najbliższymi zadaniami.

Stowarzyszenie stawia za cel wzmacnianie i popularyzowanie nowych sposobów komunikacji, kreowanie pozytywnego wizerunku środowiska oraz promowanie osób aktywnych w mediach i sieciach społecznościowych. Organizacja chce też zająć się ochroną praw i interesów influencerów oraz promocją ich profesjonalnych postaw.

Dokończymy proces rejestracji i równocześnie będziemy budować relacje z wszystkimi, którzy chcą pracować nad wzmacnianiem tego obszaru. Zapraszamy osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku – mówi Jerzy Ciszewski.

Grupa inicjatywna liczy kilkadziesiąt osób, a w spotkaniu założycielskim uczestniczyło osób kilkanaście. Do zarządu wybrano: Dorotę Ciszek (On Board PR), Wojciecha Fuska (byłego wice-redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”)  i Jerzego Ciszewskiego.

Z perspektywy wieloletniego gracza na rynku komunikacji marketingowej widzę, jak ważna jest promocja profesjonalnych postaw wśród specjalistów od marketingu i budowania wizerunku. Dziś takimi ekspertami są influencerzy. – Komentował po spotkaniu Jerzy Ciszewski, prezes zarządu. – Branża komunikacji marketingowej dopiero uczy się, jak z nimi współpracować. Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych powstało, by profesjonalizowanie tak dynamicznie rozwijającego się środowiska postępowało szybko i skutecznie.

Stowarzyszenie rozpoczęło proces rejestracji.

Założyciele Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych zapraszają do współpracy wszystkie osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku.

(Na zdjęciu: członkowie-założyciele Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych). 

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...