Powstała polska agencja AI: SUPERMASSIVE

Informacja Prasowa - 01.02.2024
290

Komercyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji to nie interesujący trend, a nowy sposób działania, który wymaga nowego typu agencji

Powstała polska agencja AI: SUPERMASSIVE

Komercyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji to nie interesujący trend, a nowy sposób działania, który wymaga nowego typu agencji – przekonują założyciele.

SUPERMASSIVE specjalizuje się w Augumented Creativity, czyli wykorzystaniu narzędzi AI na każdym etapie procesu kreatywnego i biznesowego: od conceptingu, product developmentu i brandingu, przez szeroko pojętą kreację i komunikację, po rozwiązania biznesowe oparte o automatyzację, AI-customer service i data processing. Swoją ofertę adresuje zarówno do klientów bezpośrednich, agencji, jak
i domów produkcyjnych i postprodukcyjnych.

Na czele zespołu stanął Michał Kisielewski – od 15 lat związany z branżą, wywodzący się z digitalu dyrektor kreatywny, twórca wizualny i reżyser. Dotąd zawodowo związany z Ogilvy, McCann, Publicis, That One Agency i Point of You, odpowiadał za lokalne i międzynarodowe kampanie dla marek takich jak: Dove, L’Oréal, Huawei, Magnum, Néstle, Philips, Carlo Rossi czy Modivo.

Kisielewski komentuje: Wszyscy oswoiliśmy się z Chat GPT i Midjourney, ale to wierzchołek góry lodowej już dostępnych narzędzi i możliwości, których świadomość na rynku jest ciągle śladowa. Wiemy, że możemy zaoferować klientom znacznie więcej.

Choć oficjalnie agencja wystartowała w styczniu tego roku, pierwsze projekty realizowane były już w 2023. Wśród klientów znaleźli się Ben & Jerry’s (Unilever), Grupa Cichy-Zasada, dom produkcyjny F25 (w produkcji dla BetClick) czy E. J. Gallo Winery – największy globalny koncern winiarski. W tym roku do klientów dołączyła agencja Warsaw Creatives (w produkcji dla Big Star).

Kisielewski kontynuuje: Dzięki technologiom opartym na sztucznej inteligencji możliwe stają się rzeczy, które dotąd pozostawały w sferze fantazji – zarówno na poziomie kreacji, jak i ekonomii. Dla przykładu dla Ben & Jerry’s zrealizowaliśmy kampanię, której stworzenie w ramach tradycyjnej sesji fotograficznej kosztowałoby setki tysięcy złotych i zajęłoby – od briefu do zamknięcia postprodukcji – tygodnie. Powstałe materiały, precyzyjnie odpowiadające na brief i porównywalne z wykonanymi tradycyjną techniką, zostały stworzone w ułamku alternatywnie potrzebnego czasu i za korzystną – w porównaniu do sesji zdjęciowej – cenę.

 

 

Michał Kisielewski

Greta Mielniczuk, Content Marketing Manager marki Ben & Jerry’s dodaje:

Działania z wykorzystaniem AI z całą pewnością są następnym krokiem w stronę innowacyjnego marketingu. W Unilever nieustannie poszukujemy usprawnień w naszych działaniach – i tu również chcemy być obecni już na początku tej rewolucji. Jako jedni z pierwszych na rynku postawiliśmy wykorzystać potencjał narzędzi oferowanych przez SUPERMASSIVE – i tworząc wspólnie angażujące formy udało nam się w znaczący sposób podwyższyć wskaźniki efektywności naszych kampanii. 2024 jest rokiem wielu ekscytujących wyzwań dla Ice Cream NOW – czyli kanału dostawy lodów za pośrednictwem platform ecommerce – i właśnie w AI widzimy ogromny potencjał na szybką, efektywną i świeżą w warstwie kreatywnej pracę.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...