Powołano Jury Złotych Spinaczy 2017

Redakcja PR - 14.06.2017
232

Powołano Jury Złotych Spinaczy 2017

Przewodniczącą Jury konkursu jest Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden. Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Małgorzata Mejer z Procter&Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski, będący niezależnym doradcą w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie.

Powołano Jury konkursu Złote Spinacze 2017. Skład jurorski został powiększony do 72 osób. To o piętnaście osób więcej w stosunku do 57 osobowego składu poprzedniej edycji. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Jurorzy będą obradowali w trzech grupach, składających się z 24 osób. Zakres ocenianych przez grupę jurorską kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

“Tegoroczną edycję zaczynamy z nowa energią. Mamy dużo większy zespół Jurorów, przygotowany na przyjęcie i analizę dużej ilości zgłoszeń. Bazując na naszym doświadczeniu: zmieniliśmy punktację, wprowadzili nowy formularz zgłoszeniowy oraz zestaw kryteriów oceniania. Wszystkie te zmiany mają pomóc nam w bardziej precyzyjnej analizie i ocenie zgłaszanych projektów. Z jednej strony z wielką ciekawością czekam na zgłoszenia, z drugiej mam świadomość stojącego przed nami wyzwania” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden, Przewodnicząca Jury konkursu.

Przewodniczącym pierwszej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event społeczny, Corporate Social Responsibility, Event komercyjny, Social Media, PR miejsca, miasta i regiony, Kultura i media, Turystyka i rekreacja, Moda i styl życia, Sport, Kreatywność. W skład grupy weszli:

  • Liliana Anam / Menedżer Zarządzający / CSRinfo
  • Marcelina Cholewińska / Dyrektor Zarządzająca / FIRST Public Relations
  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Public Relations
  • Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
  • Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający w Smart Media / Właściciel Agencja RingPR
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Gabinetu Prezesa oraz Rzecznik prasowy / Krajowa Izba Gospodarcza
  • Piotr Filipek / Niezależny Doradca
  • Łukasz Goździor / Dyrektor Fundacji / Fundacja Marka dla Polski
  • Ewa Hope / Docent, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / Adiunkt / Politechnika Koszalińska, Wydział Humanistyczny
  • Julia Kozak / Intercultural Communication Strategist
  • Tomasz Lis / Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Philipiak
  • Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
  • Iwona Michalczyk / Dyrektor Zarządzająca /Garden of Words Group
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations Banku Zachodniego WBK / Bank Zachodni WBK
  • Michał Nowosielski / BIGTHINKSKI
  • Mirella Panek-Owsiańska / Prezes / Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Szymon Sikorski / Prezes Zarządu i Strateg / Publicon
  • Przemysław Staniszewski / Partner / Walk PR
  • Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny rzeczpospolita.pl / Gremi Media
  • Sebastian Tołwiński / Ferrero Polska
  • Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication
  • Radosław Żuk / Dyrektor Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami / Szkoła Główna Handlowa

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Marek Kosycarz, Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa, PR korporacyjny, Komunikacja wewnętrzna, PR finansowy i relacje inwestorskie, Business-to-Business PR, Employer Branding, Public affairs i lobbying, Przemysł i infrastruktura, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Medycyna i zdrowie, Finanse, Efektywność. W skład grupy weszli:

  • Katarzyna Balashov / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / IKEA Retail
  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Bogdan Biniszewski / Doradca ds. wizerunku
  • Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Rafał Czechowski / Managing Director / Imago Public Relations
  • Andrzej Godewski / Współwłaściciel, Partner Zarządzający / Charyzma – Doradcy Komunikacji Biznesowej
  • Justyna Gościńska-Bociong / Kierownik ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy / Medicover Polska, Medicover Försäkrings
  • Anna Hahn-Leśniewska / Wiceprezes Zarządu / Partner of Propotion
  • Krzysztof Jakubiak / Redaktor Naczelny / Puls Medycyny, Puls Farmacji, portal www.pulsmedycyny.pl
  • Zbigniew Jankowski / CEO / Maurent PR
  • Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Poland / Diageo
  • Katarzyna Kamińska / President / Havas PR
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Jarosław Nyk / Prezes / Vision Group
  • Tomasz Podolak / Prezes / Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden
  • Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRAC TREC
  • Łukasz Przybysz / Uniwersytet Warszawski / Medioznawca, Politolog, Wykładowca
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Jacek Trębecki / Wiceprezes / PRELITE
  • Monika Zakrzewska / Prezes / Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Małgorzata Mejer, Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Media Relations, PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Uroda, higiena i wellness, Technologia, IT, telekomunikacja, NGO i sektor publiczny, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport, Research&Insight. W skład grupy weszli:

  • Tomasz Alberski / Komunikacja Plus / Prezes Zarządu
  • Magdalena Brzezińska / Grupa Żywiec / Kierownik działu spraw korporacyjnego
  • Maria Buszman / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie
  • Paweł Bylicki / CEO / Public Dialog
  • Ilona Gajewska / Specjalista, Corporate Marketing & Public Relations / 3M Poland
  • Marcin Gruszka / Rzecznik Prasowy / Play
  • Michał Jacuński / Wykładowca akademicki / Uniwersytet Wrocławski
  • Monika Jasłowska / Head of Brands Management  / Polpharma Group
  • Anna Król / Dyrektor Big Book Festival / Związana z fundacją „Kultura nie boli” i agencją Go Culture
  • Agnieszka Madej / Dyrektor Wydawnicza, Współwłaściciel / Agape
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Robert Moreń / Benefit Systems / Dyrektor ds. Komunikacji
  • Michał Olbrychowski / Dyrektor, Lider Communications Consulting / Deloitte Communications
  • Dawid Piekarz                      
  • Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / Multi Communications
  • Danuta Raczkiewicz-Chenczke / Prezes Zarządu Komplementariusza / RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Ewa Sadowska / Communications Manager, CSR & Brand PR Lead CEE / UPC
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
  • Sebastian Stępak / Dyrektor Zarządzający / MSLGROUP
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill&Knowlton Strategies Poland
  • Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR
  • Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 4 lipca do godz. 16:00 w pierwszym terminie oraz do 11 lipca do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie.

ZOBACZ SZCZEGÓŁY JURY

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...