Poszukiwane diamenty performance marketingu i afiliacji

Informacja Prasowa - 11.01.2023
58

Rusza V edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU

Rusza V edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU!

Od 10 stycznia 2023 roku agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na terenie 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.

Tegoroczna edycja prestiżowego konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej przynosi fundamentalne zmiany w postaci rozszerzenia zasięgów ocenianych projektów. Nowe Performance Marketing Diamonds EU to szansa dla firm i marek na pokazanie swoich działań na terenie całej Unii Europejskiej.

Branża e-commerce cały czas się rozwija, więc tak samo musi stać się z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie.

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Zwycięzcy w Performance Marketing Diamonds EU zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego, jury przyzna nagrody w kategoriach głównych.
Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:
Performance&Affiliate Marketing
  • The most effective short-term performance campaign (2-6 weeks)
  • The most effective affiliate program
  • The most effective sales campaign
  • The most effective paid social media campaign
  • Best effects in crisis
Creative Performance
  • The most creative digital campaign
  • The most creative new product promotion
  • The most creative omnichannel campaign
  • The most effective mobile campaign
Content Performance
  • The most effective branded content
  • The most effective 3rd party content
  • The most effective SEO campaign
  • The best content directed to consumer
Strategy Performance
  • The best campaign for international expansion
  • The most effective brand partnership
  • The most effective low-budget campaign
  • The most effective retail media campaign
Kategorie główne
  • Performance Technology of the Year
  • B2B campaign of the Year
  • B2C campaign of the Year
Uczestnicy konkursu powalczą także o wyróżnienia specjalne, które trafią do najlepszej agencji performance marketingu lub afiliacji, najlepszej marki w obszarze performance marketingu oraz laureata Grand Prix – najlepszego z najlepszych.
W 2022 roku wyróżnienie Grand Prix otrzymała agencji SalesTube. Ta sama firma została – po raz pierwszy – agencją roku. Tytuł marka roku trafił do Empiku.
Co roku zainteresowanie wydarzeniem rośnie, więc nie warto zwlekać z decyzją o udziale. Zgłoszenia do edycji największego międzynarodowego konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. 18 kwietnia nastąpi ogłoszenie nominowanych. Gala wręczenia nagród zaplanowana jest na 25 maja 2023 r.
Partnerzy Główni konkursu: Allegro i Kinguin.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...