Rusza V edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU!
Od 10 stycznia 2023 roku agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na terenie 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.
Branża e-commerce cały czas się rozwija, więc tak samo musi stać się z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
-
The most effective short-term performance campaign (2-6 weeks)
-
The most effective affiliate program
-
The most effective sales campaign
-
The most effective paid social media campaign
-
Best effects in crisis
-
The most creative digital campaign
-
The most creative new product promotion
-
The most creative omnichannel campaign
-
The most effective mobile campaign
-
The most effective branded content
-
The most effective 3rd party content
-
The most effective SEO campaign
-
The best content directed to consumer
-
The best campaign for international expansion
-
The most effective brand partnership
-
The most effective low-budget campaign
-
The most effective retail media campaign
-
Performance Technology of the Year
-
B2B campaign of the Year
-
B2C campaign of the Year