Postaw talerz na Święta – K2 Media rozpoczętej współpracy z marką Ambition

Redakcja PR - 07.12.2017
105

Postaw talerz na Święta - K2 Media rozpoczętej współpracy z marką Ambition

Agencja K2 Media, w ramach nowo rozpoczętej współpracy z marką Ambition, producentem rozwiązań AGD do kuchni i jadalni, realizuje akcję „Postaw talerz na Święta”, w której całkowity dochód ze sprzedaży specjalnie wyprodukowanych, świątecznych talerzy zostanie przekazany bankom żywności – http://www.bankizywnosci.pl/. 

Ideą rozpoczynającego się 6 grudnia projektu jest nawiązanie do polskiej tradycji przygotowywania dodatkowego nakrycia na wigilijny stół dla niespodziewanego gościa. Akcja ma zachęcać do zakupienia jednego z tysiąca dedykowanych talerzy Ambition i tym samym umożliwić symboliczne podzielenie się wigilijną kolacją z potrzebującymi.

„Postaw talerz na Święta” to jedna z kilku akcji specjalnych zaplanowanych w ramach rozpoczynającej się wraz z początkiem grudnia długoterminowej współpracy pomiędzy agencją K2 Media a firmą Dajar, właścicielem marki Ambition. W ramach obsługi agencji powierzono także prowadzenie oficjalnej strony marki na Facebooku (https://www.facebook.com/ambitionpolska) i Instagramie, planowanie i zakup mediów we wspomnianych kanałach oraz koordynowanie współpracy z mikroinfluencerami.

DAJAR jest największym w Polsce i w rejonie Europy Środkowej przedsiębiorstwem zajmującym się

dystrybucją i produkcją szerokiej gamy artykułów dla domu i ogrodu.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...