Popularny influencer wróży koniec zarabiania na Instagramie

Redakcja PR - 27.07.2018
117

Popularny influencer wróży koniec zarabiania na Instagramie

Josh Ostrovsky, znany pod nickiem The Fat Jewish ma ponad 10 mln fanów na Instagramie, do których kieruje proste przesłanie: „Weźcie się za prawdziwą pracę”.

Jak sam twierdzi czas, w którym królują influencerzy dobiega końca. Uważa, że obecnie wielu chciałoby mieć wpływ na społeczeństwo, jednak co za tym idzie mało kto interesuje się pójściem do pracy.

Ostrovsky jest zdania, że w dzisiejszych czasach ludzie coraz bardziej doświadczają przesycenia social mediami, w związku z tym regularnie będzie zmniejszało się zainteresowanie influencerami. W momencie, kiedy marki będą miały do wyboru rzesze ludzi, którzy mogliby reprezentować ich produkt, bądź usługę będą przebierać w licznych ofertach, co z pewnością wpłynie na oferowane stawki.

Znany instagramer postanowił wziąć pod uwagę swoje rady i wypuścił na rynek wina pod marką Swish. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie sposób promocji swoich produktów. Napoje alkoholowe mają swoje oryginalne nazwy, jak np. „Family Time is Hard” („Przebywanie z rodziną jest męczące”) co zwróciło uwagę konsumentów i wpłynęło na sprzedaż wina. Influencer chwali się dystrybucją napojów do ok. 20 tys. handlarzy.

 

Josh Ostrovsky zapowiada koniec rychły koniec ery influencerów, nie można jednak zaprzeczyć, że właśnie w ten sposób zdobył swoją popularność, na której teraz bazuje.

 

Comments

comments

117
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...