Popularni influencerzy w kampanii Pictionary Air firmy Mattel

Informacja Prasowa - 11.09.2020
93

Popularni influencerzy w kampanii Pictionary Air firmy Mattel

Popularni influencerzy w kampanii Pictionary Air firmy Mattel

„EKIPA”, Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski, Jakob Kosel i inni zaprezentowali swoim obserwatorom sposób na udane spotkanie ze znajomymi. W kampanii Pictionary Air influencerzy przedstawiają nową grę firmy Mattel, która podkręci zabawę na każdej imprezie.

„Pictionary Air ożywi każdą domówkę” – w myśl hasła kampanii popularni instagramerzy  i twórcy Youtube wzięli udział w grze towarzyskiej, pokazując swoim obserwatorom, że Pictionary Air to zabawa dla każdego, dobra na wiele okoliczności. Jan Dąbrowski rozegrał partię w domowym zaciszu ze swoją partnerką Sylwią Przybysz, podobnie Katarzyna Zielińska z mężem, zachęcając obserwatorów do kreatywnego spędzania czasu z bliskimi. Grupa instagramowych znajomych, z Wiktorią Gąsiewską i Rafałem Maślakiem w składzie, zabrała grę na piknik do parku, a znani z Youtube członkowie „Ekipy” zorganizowali turniej w swoim nowym domu. Oprócz tego, grę i aplikację zaprezentowały influencerki parentingowe, udowadniając, że jej obsługa jest dziecinnie prosta.

Na czym polega nowa gra z portfolio Mattel Gry? Pictionary Air to kalambury w nowej odsłonie, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników. Aby zagrać, uczestnicy nie potrzebują kartek i długopisów – wystarczy interaktywny pisak, urządzenie mobilne i bezpłatna aplikacja Pictionary Air dostępna w Google Play i App Store. Zasady gry pozostają bardzo zbliżone – chodzi o rysowanie i zgadywanie haseł. Co wyróżnia grę? Przede wszystkim to, że rysunki powstają w powietrzu, a gracze mogą dodatkowo wchodzić z nimi w interakcje, np. „ugryźć” narysowanego burgera lub patrzeć przez wirtualną lunetę – wszystko zależy od wyobraźni uczestników zabawy!

Kampania rozpoczęła się w sierpniu i potrwa do końca września. Obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Jej realizacją zajmuje się butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).

Comments

comments

93
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...