Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

Informacja Prasowa - 26.02.2019
229

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

 Już ponad 4 miliony klientów Kauflandu w całej Polsce zbiera punkty PAYBACK. To wynik pół roku współpracy popularnej sieci marketów z największym multipartnerskim programem angażowania konsumentów w naszym kraju, a zarazem krok milowy w rozwoju biznesu obu firm na polskim rynku.

Dołączenie Kauflandu do grona partnerów PAYBACK znacznie przyspieszyło rozwój naszego Programu w Polsce. Weszliśmy mocniej w sektor FMCG i zdecydowanie zwiększyliśmy zasięg geograficzny. Jednocześnie, dzięki obecności tak dużej sieci spożywczej, Program stał się jeszcze bardziej atrakcyjny, zarówno dla konsumentów, jak i pozostałych partnerów – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska. – Nasza współpraca układa się bardzo dobrze od samego początku, ponieważ dokładnie określiliśmy cele, jakie chcemy wspólnie osiągnąć. Kaufland zaangażował się w intensywną promocję PAYBACK w swoich sklepach oraz w kampanie z innymi partnerami Programu. Na efekty nie trzeba było długo czekać – po pół roku z naszych kart korzysta już ponad 4 miliony klientów sieci. Przed nami kolejne ambitne plany, które będziemy razem realizować w tym roku – dodaje Marcin Pilarski.

Dzięki współpracy z PAYBACK możemy zaoferować naszym klientom wiele korzyści, jakie daje multipartnerski program lojalnościowy. Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją – blisko 30%  konsumentów deklaruje, że odkąd Kaufland przystąpił do PAYBACK, kupują oni w naszych sklepach częściej niż dotychczas. Nieocenioną zaletą Programu jest jego prostota. Punkty można zbierać podczas każdych zakupów, a następnie wykorzystywać je stosownie do swoich potrzeb. Nasi klienci najchętniej płacą punktami za kolejne zakupy, ponieważ jest to dla nich realna korzyść finansowa. Łączna wartość wykorzystanych w ten sposób punktów wynosi już około 8,5 miliona złotych – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu, szef Departamentu Zakupu Kaufland Polska.

Kaufland dołączył do PAYBACK pod koniec kwietnia 2018 roku. Od samego początku na klientów sieci czekały liczne promocje zachęcające do aktywnego uczestnictwa w Programie. Jednocześnie działania Kauflandu były intensywnie wspierane przez innych kluczowych partnerów PAYBACK, takich jak BP, które posiada w Polsce ponad 500 stacji paliw, CUK Ubezpieczenia, Mrówka czy Multikino. Dzięki temu, w ciągu pół roku współpracy z PAYBACK, sklepy sieci Kaufland odwiedziło już milion klientów innych partnerów Programu.

PAYBACK jest obecnie największym multipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce z bazą około 10 milionów aktywnych użytkowników, a jego kartę posiada ponad połowa polskich gospodarstw domowych. Według Monitora Programów Lojalnościowych 2018, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia, w ciągu ostatniego roku PAYBACK odnotował najwyższy przyrost uczestników ze wszystkich programów lojalnościowych w Polsce.

PAYBACK Polska

PAYBACK jest wiodącym multipartnerskim programem angażowania konsumentów. Jego celem jest wspieranie rozwoju biznesu partnerów Programu i pomaganie im w budowaniu silniejszych relacji z ich klientami poprzez ułatwianie podejmowania decyzji zakupowych i dostarczanie dodatkowej przyjemności z zakupów.

Dzięki bliskim relacjom z partnerami, PAYBACK dobrze rozumie ich biznes, a multipartnerska formuła Programu umożliwia skuteczne wsparcie w realizacji ich celów. Ogromna skala działania PAYBACK oraz wspólne akcje promocyjne zapewniają partnerom dostęp do ok. 10-milionowej bazy uczestników Programu, natomiast nowoczesne narzędzia analizy Big Data do pogłębionych danych na temat zachowań konsumenckich. Na ich podstawie mogą oni przygotowywać spersonalizowane oferty oraz precyzyjnie targetować komunikację do swoich klientów.

Uczestnicy PAYBACK mogą zbierać punkty w blisko 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w około 300 sklepach online. Wśród partnerów Programu są zarówno popularne, duże sieci handlowe, jak również firmy usługowe, dzięki czemu PAYBACK towarzyszy konsumentom w ich codziennych zakupach, pomagając im być prawdziwymi smart shopperami. Specjalne promocje i oferty, w tym kupony (również elektroniczne), umożliwiają jeszcze szybsze zwiększanie stanu konta punktowego. Zabrane punkty można wykorzystywać do realizacji kolejnych zakupów, a także wymieniać na atrakcyjne nagrody oferowane przez PAYBACK lub mile Miles & More. Można również przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk.

Program PAYBACK jest częścią międzynarodowej grupy American Express. W Polsce działa od 2009 roku.

 

 

 

 

 

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...