Pomysł PKP InterCity odniósł sukces. Pasażerowie są bardzo zadowoleni

Redakcja PR - 04.05.2018
181

Pomysł PKP InterCity odniósł sukces. Pasażerowie są bardzo zadowoleni

Strefy Ciszy w PKP InterCity spotkały się z uznaniem pasażerów. Spółka podaje jednak, że nie zamierza rozszerzać swojego projektu poza pociągi klasy EIP.

Pomysł związany z utworzeniem Strefy Ciszy spotkał się wśród pasażerów korzystających z usług PKP InterCity z dużą aprobatą. Jak wynika z danych spółki od połowy kwietnia 2016 do połowy kwietnia 2018 bilet w wagonie wchodzącym w skład Strefy Ciszy, kupiło ponad 930 tysięcy osób. Ponad 95 procent ankietowanych osób, które korzystają z usług tego przewoźnika, deklaruje, że przy następnym zakupie również zdecyduje się na bilet z tą opcją.

Wagony oznaczone Strefą Ciszy to miejsce dla tych pasażerów, którym podczas podróży zależy na spokoju. W tym wagonie najważniejsza jest cisza, nie trzeba słuchać rozmów współpasażerów, dzwonków telefonów i innych hałasów. Pasażerowie korzystają z usługi świadomie, bo jak się okazuje tylko 7 proc. podróżujących w Strefie Ciszy, zakupiło bilet nieświadomie.

PKP IC zrobiło badania, z których wynika, że głównym powodem, dla którego pasażerowie wybierają miejsce objęte ciszą, jest chęć pracy lub odpoczynku. Pasażerowie w Strefie Ciszy najchętniej oddają się lekturze. Ciekawym faktem jest to, że miejsca w ciszy wybiera pełen przekrój wiekowy pasażerów linii PKP IC.

Jak podaje PKP IC, Strefy Ciszy nie będą rozszerzane. Nadal będą dostępne wyłącznie w wagonie nr 7 pociągów pendolino. Mimo widocznego zapotrzebowania PKP InterCity nie będzie udostępniać tej usługi w pociągach innej klasy niż EIP.

 

 

Na podstawie: http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23331031,ten-pomysl-pkp-intercity-okazal-sie-sukcesem-pasazerowie-lubia.html#Z_BoxBizImg

 

 

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...