Polskie Stowarzyszenie Public Relations wybrało nowy zarząd

Informacja Prasowa - 16.02.2017
81

Nowy zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

W wyniku Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które odbyło się 15 lutego 2017 r. w Warszawie, powołany został nowy skład Zarządu Stowarzyszenia.

Prezesem po raz drugi wybrany został – dr Krystian Dudek (Właściciel Instytutu PUBLICO, Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas). Wybrano dwóch Wiceprezesów – Andrzeja Pomarańskiego (Communication and Public Relations Director w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr (przedmiot Public Affairs), Student Programu EMBA 2015-2017 Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej), w zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (Właściciel studia kreatywnego Kava Studio, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotny Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Absolwentka London School of Public Relations).

Zmienił się również skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został Przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account Director w agencji FIRST Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński(communication manager w polskim oddziale Astaldi).

Wśród najważniejszych efektów kończącej się kadencji należy wymienić m.in.: zrealizowaną wspólnie ze Związkiem Firm Public Relations reaktywację i reformę Rady Etyki PR, pozyskanie dla członków PSPR licznych rabatów i bonus casinoów od Partnerów medialnych i branżowych, nawiązanie współpracy z kilkunastoma partnerami zagranicznymi i powołanie International Public Relations Center, przeprowadzenie projektu edukacyjnego Akademia Prawdziwego PRu i realizację cyklu spotkań poświęconych reklamie „Reklamówka” czy zwiększenie liczby członków Stowarzyszenia – podsumowuje dr Krystian Dudek, Prezes PSPR i dodaje –
w najbliższym czasie planujemy dla naszych członków i sympatyków bezpłatną, otwartą konferencję PSPR DAY. Zapraszamy cenionych ekspertów, którzy opowiedzą o fake’newsach, rynku influencerów, odbudowie wizerunku znanych marek, bezpowrotnych zmianach rynku medialnego czy marketingu politycznym.

W planach PSPR również inne działania, o których już wkrótce na www.polskipr.p

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...