Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy Zarząd

Informacja Prasowa - 27.05.2020
75

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy Zarząd

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy Zarząd

Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB wyłoniło skład nowego zarządu na kadencję 2020-2022.

Jednogłośnie na drugą kadencję prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB została wybrana Magdalena Brzeska. Wiceprezesami zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE).

W ciągu ostatnich dwóch lat rynek tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej przeszedł ogromne przeobrażenia. Od marca br. jesteśmy świadkami niesłychanych zmian i redefiniowania rynku, związanego m.in. z komunikacją marketingową – mówi Magdalena Brzeska, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (Axcelo/driven by data, Prezes). – Działalność SMB rozwija się nieustająco poprzez nowe projekty i inicjatywy, których przykładem jest np. akcja społeczno-edukacyjna „CZYSTA KLAMKA”, ale również seria webinarów z cyklu „Bezpośrednie rozwiązania na ciekawe czasy” czy rozwój programów edukacyjnych, m.in. Studium Menedżera Contact Center realizowanego
z Wydziałem Zarządzania UW.

Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali:
Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, Managing Director / Board Member); Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, Wiceprezes Zarządu), Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE, General Manager), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL,  Director & Sales Effectiveness Manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, Wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, Prezes).
W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, Marketing and Sales Executive), Ewa Stańska (Yellowbox), Anna Karwacka  (CCtraining, Dyrektor Merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, Dyrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, Client Partner).

– Wierzę, że najbliższe lata pozwolą nam pokazać, jak ważne dla wsparcia i rozwoju sprzedaży oraz budowania marki są dobrze sprofilowane i dostosowane do nowych trendów konsumenckich kampanie marketingu zintegrowanego – podkreśla Magdalena Brzeska i dodaje: – Doświadczenia z okresu pandemii sprawiły, że wielu konsumentów przewartościowało swoje podejście do zakupów i stylu życia. Tym większym wyzwaniem stanie się dla marketerów tworzenie skutecznej komunikacji marketingowej.

 

 

 

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...