Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Circinus Training Center realizują badanie „Biznes w dobie koronawirusa”

Informacja Prasowa - 16.03.2020
213

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Circinus Training Center realizują badanie „Biznes w dobie koronawirusa”

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB reprezentująca rynek marketingu bezpośredniego wraz z wieloletnim partnerem, firmą szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center, podjęła się zadania mającego na celu pomóc przedsiębiorcom w znalezieniu najlepszych rozwiązań w obliczu rozwoju pandemii w Polsce i na świecie.

Znaleźliśmy się wszyscy w niecodziennej i dla wielu przedsiębiorców trudnej sytuacji. W sieci pojawia się coraz więcej informacji o wpływie pandemii koronawirusa SARS-Cov-2, wywołującego chorobę COVID-19, na działania biznesowe. Pojawiają się także pierwsze pomysły jakie kroki należy podjąć– mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna SMB i dodaje: – Jesteśmy przekonani, że w obliczu tak trudnej i dynamicznej sytuacji, jedynie wspólne działania mogą przynieść realny efekt. Stowarzyszenie jest miejscem, w którym możemy zjednoczyć siły i poszukiwać rozwiązań, które pomogą w dalszym funkcjonowaniu przedsiębiorców. 

Celem działań Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center jest zainicjowanie badania w postaci ankiety internetowej, które pozwoli na zebranie realnych danych o problemach pracodawców oraz pracowników w obliczu trudnej sytuacji, jaką jest epidemia wirusa. Na podstawie ankiety zostanie przygotowany raport, który przedstawi jakie działania z zakresu rozwiązań biznesowych i zmian legislacyjnych możemy podjąć w obliczu rozwijającej się pandemii.

– Powinniśmy działać razem i wzajemnie się wspierać. Raport ma za zadanie pokazać z jakimi wyzwaniami przyszło nam się mierzyć, zarówno pracownikom jak i pracodawcom.  Chcemy dowiedzieć się, w jaki sposób rynek odpowiada na potrzeby dynamicznej reorganizacji pracy. Ważnym dla nas aspektem jest poznanie perspektywy pracowników, trudności, obaw czy wyzwań komunikacyjnych, z którymi się spotykają. “Wszyscy jedziemy na jednym wózku”, warto więc zebrać informacje i doświadczenia, które pozwolą nam efektywniej działać w takich właśnie, kryzysowych sytuacjach: teraz i w przyszłości – mówi Adam Pluciński, CEO Circinus Training Center.

Pod linkiem znajduje się ankieta badania: „Biznes w dobie koronawirusa”

LINK: https://circinus.pl/wplyw-koronawirusa-na-funkcjonowanie-przedsiebiorstw/

Badanie potrwa do 22 marca 2020 roku.

 

***

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jako organizacja non profit od 25 lat wspiera przedsiębiorców w zakresie regulacji rynku marketingu bezpośredniego i identyfikacji najlepszych praktyk.

Circinus Training Center, wieloletni partner SMB, już od 11 lat wspiera organizacje  w rozwoju kompetencji i adaptacji do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...