Polski Vogue już w sprzedaży

Redakcja PR - 15.02.2018
46

Polski Vogue już w sprzedaży

W kioskach można kupić już pierwsze polskie wydanie Vogue. Na okładce znalazły się modelki Anja Rubik i Małgorzata Bela. Zdjęcia wykonał Juergen Teller.

Magazyn liczy 364 strony. Jego cena wynosi 16,90. Wieść o pojawienia się pisma w polskiej wersji trzymała świat mody w wielkim napięciu. Polska edycja jest dwudziestą trzecią na świecie.

– Vogue Polska to bez wątpienia najbardziej wyczekiwany tytuł ostatniej dekady, odpowiedź na potrzeby Polek, którym bliska jest filozofia piękna i elegancji – mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria, odpowiadającego za polską edycję Vogue.

działanie

W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu – poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc.

Redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit. Vogue Polska jest podzielony na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i Public Relations.

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...