Polska marka modowa Dayshift przekazuje 10% kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii

Informacja Prasowa - 13.01.2020
167

Polska marka modowa Dayshift przekazuje 10% kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii

Pożary w Australii zdominowały doniesienia prasowe w rozpoczynającym się roku. Zdjęcia rannych zwierząt i spalonych połaci lasów obiegły cały świat.  Przerażające informacje o śmierci ponad miliarda zwierząt i spalonych wielu hektarów lasów, w tym uwielbianej przez turystów Wyspy Kangurów, poruszyły międzynarodową społeczność.

Choć pożary w Australii pojawiają się cyklicznie, nigdy nie przybrały na sile tak, jak obecnie. Na alarm biją przede wszystkim mieszkańcy kraju kangurów – to nowe zjawisko, a skala zniszczeń jest największa w historii. 25-milionowy kraj, położony na drugim krańcu świata potrzebuje pomocy. Na szczęście, świat nie pozostaje obojętny.

Do akcji wkroczyły największe gwiazdy Hollywood. O zbiórkę na pomoc Australii apelował między innymi Leonardo DiCaprio, który od lat aktywnie wspiera działania na rzecz walki z ociepleniem klimatu. W tyle nie pozostały też inni, światowej sławy celebryci, tacy jak Selena Gomez, która – w ramach wsparcia – przekazała 5 milionów dolarów. „Climat change is real” – tym wpisem do przeszło 155 milionów fanów na Instagramie zaapelowała Kim Kardashian West.

Tragiczne wydarzenia w Australii poruszyły również przedstawicieli polskiego showbiznesu. Jedną z najaktywniejszych osób, która wykorzystuje media społecznościowe, jest dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska. Poruszające wpisy opublikowały również Małgorzata Rozenek-Majdan czy Edyta Górniak, a Fundacja Unicorn, prowadzona przez popularną parę influencerów – Deynn oraz Daniela Majewskiego – zebrała już przeszło pół miliona złotych.

O pomoc zaapelowała także polska marka modowa DayShift, która jako pierwsza aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży. Akcja rozpoczyna się 10 stycznia, a kończy 24 stycznia. Katowicki brand od początku istnienia stawia na zrównoważoną i etyczną modę, wykorzystując tkaniny przyjazne środowisku i działając w duchu zero waste.

Fot. Jakub Saczuk

Comments

comments

167
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...