Polska gotowa na emocje z Coca-Cola!

Informacja Prasowa - 06.06.2018
193

Polska gotowa na emocje z Coca-Cola!

Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, wkracza w finalną fazę kampanii „Gotowi na emocje”. Specjalnie na czas oczekiwania do rozpoczęcia piłkarskich rozgrywek marka przygotowała geolokalizowaną, ogólnopolską kampanię OOH z dedykowanymi formatami w wybranych regionach i miastach. Ruszyła również kampania w TV, zagrzewająca do zakupu Coca-Cola przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot opiera się na myśli przewodniej „Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty”, a kultowy utwór AC/DC „Are you ready” dodatkowo pobudza sportowe emocje. Kampania otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych, kanałach digital, prasie, kinach i webTV oraz będzie obecna w sieci bankomatów Euronet.

Wszyscy niecierpliwie odliczają dni do 14 czerwca, a Coca-Cola w myśl hasła „Gotowi na emocje” ogłasza gotowość poszczególnych regionów i kibiców w Polsce do pierwszego mundialowego gwizdka. Z tej okazji m.in. na Śląsku z dumą ogłasza „Fertig na szpil!!!”, w stolicy deklaruje „Warszawa gotowa na emocje!!!”, a w Trójmieście zapowiada „Gotowi na morze emocji!!!”.

Przed nami ostatnie dwa tygodnie do wielkich emocji związanych z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej FIFA 2018. Cała Polska już żyje drużynowymi przygotowaniami do turniejowych zmagań. Coca-Cola towarzyszy kibicom także w tym ekscytującym oczekiwaniu. Jesteśmy pewni, że wspólnie dzielone emocje będą niezapomnianą przygodą – powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampania OOH zaplanowana została w 10 regionach i miastach Polski, m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi. Kampania potrwa do końca Mundialu.

Równolegle trwa promocja narodowa, największa inicjatywa Coca-Cola zaplanowana na ten rok. Fani futbolu mogą wygrać 2-osobowy wyjazd na finał Mundialu w Rosji, m.in. wraz z zakwaterowaniem i dojazdem – losowanie już 14 czerwca! Z kolei do końca czerwca czekają nagrody gwarantowane: piłki, unikalne paczki do gry FIFA Ultimate Team oraz puszki Coca-Cola Zero 200ml.

McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacja materiałów BTL oraz obsługa promocji narodowej po stronie Agencji Fortis.

Comments

comments

193
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...