Dzięki nowej funkcji artyści mogą jeszcze lepiej docierać do fanów i zwiększać swoją obecność na platformie, opowiadając historie, dzieląc się przemyśleniami na temat procesu tworzenia lub po prostu nawiązując kontakt ze słuchaczami. Dla użytkowników może to być niepowtarzalna okazja do poznania anegdot i ciekawostek na temat ulubionych utworów, odkrycia szczegółów znanych tylko artystom, czy posłuchania historii pozwalających lepiej zrozumieć ulubioną muzykę.
Na polski Spotify Clips wprowadzą najpopularniejsi polscy raperzy i raperki, m.in. bohaterowie kampanii “Czym jest rap?”. Już w tym tygodniu Malik Montana i Sokół opowiedzą o kluczowych utworach w swojej twórczości i o najważniejszych aktualnie projektach, a Kizo wyjawi jaki jest jego ulubiony utwór z historii polskiego rapu. W nadchodzących tygodniach w ramach playlisty RAP GENERACJA kolejni artyści będą dzielić się historiami na temat swoich doświadczeń muzycznych za pomocą Spotify Clips.
Mateusz Smółka, Music Team Lead Eastern Europe, Spotify.
Jako, że popularność muzyki rap wzrosła o ponad 100% w ciągu ostatnich pięciu lat, Spotify wykorzystuje dobrze znany format krótkich form wideo i wprowadza funkcję, która wzbogaci popularną playlistę RAP GENERACJA o unikalne, autorskie elementy wizualne i umożliwi muzykom dzielenie się historiami z fanami.