Świąteczny spot Allegro ma szansę na zdobycie statuetki na Cannes Lions 2017
Redakcja PR - 21.06.2017
string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
Świąteczny spot Allegro ma szansę na zdobycie statuetki na Cannes Lions 2017
Reklama Allegro „ english for beginners” zrealizowana przez agencję Bardzo, będzie konkurować z innymi spotami w kategorii Lions Entertainment.
Reklama Allegro opowiada historie dziadka, który z wielkim trudem uczył się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać ze swoją wnuczką. Spot świetnie wpasował się w okres emisji- wypadał przed świętami Bożego Narodzenia. Kampania zakończyła się wielkim sukcesem. Reklama na YouTube nabiła 13 971 621 wyświetleń.
Reklama Allegro znalazła się na shortliście Lions Entertainment co stawia spot w czołówce światowej.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...