Połączenie misji i narzędzi Sustainable Brands z energią i zaangażowaniem Plan Be Eco

Informacja Prasowa - 26.10.2023
265

Kiedy zmienisz sposób, w jaki patrzysz na świat, możesz zmienić świat, który widzisz. Jeżeli możesz coś zmierzyć, możesz to zmienić.

Plan Be Eco oraz Sustainable Brands Poland ogłaszają połączenie sił.
Plan be Eco, polski startup, którego misją jest ochrona planety, przeciwdziałaniu zmianom klimatu. Ograniczeniu emisji gazów cieplarnianych, poprawy jakości życia i  promowanie ekologicznego stylu działania, ogłasza partnerstwo z Sustainable Brands Poland, ajwiększą globalną wspólnotą Liderów Marek, wpływającą na kształt zrównoważonej i odpowiedzialnej przyszłości biznesu na świecie!
Łączymy siły w celu wsparcia przedsiębiorców na ich drodze do zrównoważonego rozwoju i przyspieszenia zielonej transformacji. Chcemy inspirować, wspierać oraz edukować przedsiębiorców o znaczeniu odpowiedzialnego podejścia do biznesu – powiedziała Aga Maciejowska CEO i współzałożycielka Plan Be Eco
Jak stwierdził Tomasz Pawlikowski,Global Advisory Director Sustainable Brands Poland: – „Połączenie misji i narzędzi Sustainable Brands z energią i zaangażowaniem Plan Be Eco (…) to dla nas wspaniała perspektywa tworzenia kompleksowej oferty wspierającej firmy w transformacyjnej podróży. Połącznie twardych danych i pracy nad zmianą perspektywy całej organizacji i jej odbiorców tworzy szanse dla przedsiębiorców budowania przewagi konkurencyjnej zgodnej z nowymi regulacjami i oczekiwaniami konsumentów”.

Tomasz Pawlikowski – Global Advisory Director Sustainable Brands Poland

Zrównoważona transformacja to wielowymiarowy, długofalowy proces. Sustainable Brands to globalna platforma rozwiązań wspierających marki w ich zrównoważonej transformacji. Podstawowym celem jest połączenie wszystkich części ekosystemu wymaganych do wprowadzenia na rynek marek przyjaznych dla środowiska i społeczeństwa oraz gotowych na przyszłe wyzwania – poczynając od zrównoważonego rozwoju technicznego, opakowań, materiałów i całego łańcucha dostaw po strategię marki, marketing i innowacji.

Sustainable Brands pomaga budować wspólny język i kreować taką komunikacje wewnętrzna i zewnętrzną, aby wszyscy interesariusze zrównoważonej transformacji mogli współpracować przy tworzeniu wizji oraz budowaniu i sprzedawaniu konkurencyjnych produktów i usług, które będą lepsze dla ich klientów oraz dla społeczności, w których działają, a także dla ich inwestorów.

Połączenie misji i narzędzi Sustainable Brands z energią i zaangażowaniem takich partnerów jak Plan Be ECO wspartych unikalną, konkurencyjna technologią mierzącą i ewaluującą ślad węgłowy na wszystkich poziomach przedsiębiorstw, to dla Sustainable Brands unikalna perspektywa tworzenia kompleksowej oferty wspierającej firmy w transformacyjnej podróży. Połącznie twardych danych i pracy nad zmianą perspektywy całej organizacji i jej odbiorców tworzy szanse dla przedsiębiorców budowania przewagi konkurencyjnej zgodnej z nowymi regulacjami i oczekiwaniami konsumentów. Dla dobra całego ekosystemy w którym egzystujemy i lepszej przyszłości przyszłych pokoleń.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...