Połączenie agencji On Board PR i Think Kong

Informacja Prasowa - 06.06.2019
152

Połączenie agencji On Board PR i Think Kong

Agencje On Board PR i Think Kong integrują ofertę i zaczynają działać pod jedną wspólną marką „On Board Think Kong” (OBTK).

Połączenie obu agencji to konsekwencja pełnej integracji oferty Public Relations, Social Media oraz Content & SEO. Proces trwa już od kilku lat i obecnie został zakończony opracowaniem wspólnej oferty, nowej identyfikacji wizualnej agencji oraz uruchomieniem nowej strony https://obtk.pl

Zespół On Board Think Kong liczy obecnie ponad 50 konsultantów PR, content designerów, specjalistów SM, analityków contentu, SEO-wców oraz grafików, którzy specjalizują się w komunikacji korporacyjnej, social media oraz tworzeniu i pozycjonowaniu treści w wyszukiwarkach.

W kierunku zintegrowanej komunikacji

-W naszej ofercie PR, social media, content marketing i SEO funkcjonuje od dawna, a wielostronne działania proponujemy klientom już od wielu lat. Wspólna marka będzie zatem jasnym komunikatem, że On Board Think Kong zapewnia zintegrowaną komunikację – tłumaczy Norbert Ofmański, partner On Board Think Kong.

-Od lat wiele z projektów realizowaliśmy wspólnie. Z punktu widzenia naszych klientów dwie odrębne marki bywały jednak mylące. I nienaturalne, bo i tak od zawsze wierzymy, że oddzielanie działań social od contentowych czy PR nie ma dużego sensu – mówi Norbert Kilen, partner On Board Think Kong.Dla naszych klientów w praktyce to połączenie oznacza większą efektywność wydatków na realizowane projekty nawet o 20-30 procent.

Nowa oferta On Board Think Kong składa się z trzech ściśle powiązanych ze sobą obszarów: public relations, social media, content & SEO.

Public Relations. W ramach public relations agencja opracowuje m.in. kompleksowe strategie komunikacji obejmujące audyty, benchmarking, wywiady z ekspertami, pogłębione badania grupy docelowej. Buduje strategie PR, CSR, marketingowe, digitalowe. Wspiera firmy w tworzeniu strategii komunikacji związanych z rozwojem działalności na międzynarodowych rynkach i na różnych etapach komunikacji z interesariuszami. Co więcej, zajmuje się komunikacją kryzysową oraz komunikacją wewnętrzną. Do klientów zespołu PR należy m.in. PFR Nieruchomości, L’Oréal.

Social Media. Działalność On Board Think Kong związana z social media to przede wszystkim prowadzenie komunikacji marek w kanałach społecznościowych oraz współpraca z influencerami, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Zespół social media OBTK składa się z kilkunastu specjalistów. Od lat pracuje dla marek reprezentujących różne branże, m.in. Asus, Tommee Tippee, MetLife, Optima.

Content & SEO. Zespół content & SEO agencji zajmuje się strategiami i tworzeniem treści zapewniających wzrost świadomości marek, edukację, wspierających sprzedaż, zapewniającymi widoczność marki w wyszukiwarkach. Własne narzędzia analityczne ułatwiają też ocenę skuteczności prowadzonych prac i ich optymalizację. Wśród klientów zespołu content & SEO agencji On Board Think Kong są m.in. NN Investment Partners, Coca-Cola.

On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...