Polacy w jury SABRE EMEA Awards

Informacja Prasowa - 30.11.2022
134

Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023

Polacy w jury SABRE EMEA Awards

Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.

Tegoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w marcu we Frankfurcie. Nagrody są otwarte dla każdej kampanii public relations przeprowadzonej przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. Prace do tegorocznej edycji można zgłaszać do 9 grudnia na stronie: https://sabre.provokemedia.com/emea/index

– SABRE Awards to konkurs, który od lat stanowi punkt odniesienia dla całej branży. Projekty nagradzane przez jury to wybitne realizacje zgłaszane zarówno przez agencje jak i marketerów. W tym roku będę szczególnie ciekawy nadesłanych zgłoszeń, ponieważ wszyscy wiemy jak ostatnie lata, ze względu na pandemię i sytuację geopolityczną, były wymagające, także dla ekspertów od komunikacji – powiedział Paweł Bylicki.

Paweł Bylicki Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA), oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Posiada 17 letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, Effie Awards, a także Złotych Spinaczy i Innovation Awards (SKM SAR).

W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network).
To międzynarodowa sieć niezależnych agencji consultingowych i public relations. W jej skład wchodzi ponad 40 członków z 40 krajów. IPRN to jedna z największych niezależnych sieci agencji na świecie, założona w 1995 roku w Londynie.  Nadzorowane projekty zdobywały liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Magellan Awards, Mercure Excellence Awards, POTY, Stevie Awards, SABRE, Eventiada by IPRA, MP Power Awards, PR Wings i IPRA (finalists), Złote Spinacze. Pomysłodawca kategorii PR LED i Employer Branding w Effie Poland.

Więcej informacji o tegorocznej edycji konkursu:

https://sabre.provokemedia.com/emea/index

https://sabre.provokemedia.com/emea/the-jury

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...