Polacy wzięli udział w sztafecie z ogniem olimpijskim

Redakcja PR - 08.01.2018
79

Polacy wzięli udział w sztafecie z ogniem olimpijskim

Robią rzeczy wielkie i nieustannie udowadniają wszystkim wokół, że niemożliwe nie istnieje. Tak w skrócie można scharakteryzować grupę kilkunastu Polaków, którzy na zaproszenie firmy Samsung pobiegli z ogniem olimpijskim w sztafecie poprzedzającej Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018.

Najbliższe Zimowe Igrzyska Olimpijskie rozpoczną się 9 lutego 2018 roku w Pjongczang w Korei Południowej, jednak już teraz fani sportu mogą poczuć ich wyjątkową atmosferę, obserwując sztafetę z ogniem olimpijskim. Bieg ze zniczem olimpijskim to nieodłączna tradycja, która rozpoczyna odliczanie do startu Igrzysk Olimpijskich.

W trwającej ponad 100 dni sztafecie z ogniem olimpijskim po Korei Południowej, weźmie udział ponad 7500 osób, które razem pokonają 2018 km. Wśród reprezentantów z Polski, którzy dostąpili tego zaszczytu znaleźli się m.in. Ewa Błaszczyk, Janina Ochojska, Marek Kamiński, Joanna Jędrzejczyk i Artur Żmijewski. Relację z biegu można zobaczyć, za pośrednictwem strony Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 (https://www.pyeongchang2018.com/en/torch-relay/index).

– Samsung, w swoich działaniach, stara się inspirować do przełamywania barier, odkrywania swojego potencjału i realizowania marzeń – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska – Głęboko wierzymy, że wyjątkowe historie Polaków, którzy pobiegli w sztafecie z ogniem olimpijskim, staną się dla wielu bodźcem do dokonywania rzeczy niemożliwych – dodaje.

 

Już po biegu. Najlepsze 200 metrów w moim życiu. Niesamowite emocje, organizacja i przeżycia. Były łezki. Wspaniały zespół 19 osób z Polski pięknie i godnie reprezentował nasz kraj. Jeszcze słowo o organizacji. Maniakalny poziom dbalosci o detal i zadowolenie. Tego nie da sie opisać, trzeba przeżyć – Napisał Kurasiński jeden z członków polskiej ekipy biegaczy na swoim profilu na Facebooku 

Samsung Electronics jest związany z Ruchem Olimpijskim już od prawie 30 lat, najpierw jako lokalny sponsor Igrzysk Olimpijskich w Seulu w 1988 r., a od 1998 roku jako globalny partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.

Comments

comments

79
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...